Haperende autoradio continu een paar seconden stil

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuur83
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 09-01 08:52
Hallo! Ik weet niet zo goed hoe dit werkt, maar ik heb een vraag over mijn autoradio.
Ik heb net een Ford Focus uit 2007 gekocht met een autoradio waar ik cd, bluetooth en radio op kan luisteren.
Het probleem is dat bij alle drie de functies het geluid steeds een aantal seconden weg valt. Wel een paar keer per min. De geluidsbron loopt wel gewoon door. Kan iemand mij hier mee helpen?ik word er gek van..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EnQOc8dzUoOt8MqLkdUWa9fki5I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ddbQXr7MtRNKR2jbkiCv8H9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Au8pzwStoPCSbuv2qVd-6O--u2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZduFPIVCyHisEnBIAPG66Aqe.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:22
Wel erg weinig info.
Valt alleen het geluid weg?
Valt de hele radio/display uit?
Altijd? dus ook zonder dat je aan het rijden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Externe amps? Bolle condensatoren? Het is een aftermarket 2din ding zo te zien, het beste kun je eens kijken of er niets geks te zien is, en weten wát het is, en hoe het aangesloten is. Als het bij alle drie is, dan zal het goed in de versterker elektronica kunnen zitten.

Misschien van zoiets wat pech is ook een kans maken, en omdat je toch al in de 2din wereld zit, een 2din Android Auto/carplay unit plaatsen? Kun je gelijk DAB+ (FM heeft een houdbaarheidsdatum), en navigatie meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:36
Kan zoiets simpels als een los contact zijn, maar daar is zo erg weinig over te zeggen. Dan moet je toch iets meer informatie bieden over hoe het ingebouwd is, wat er nog meer aan apparatuur tussen zit en dergelijke zaken. Een type/merk van dat apparaat kan ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuur83
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 09-01 08:52
Alleen het geluid valt uit, de display niet. Zowel bij stilstaan als bij het rijden.
De verkoper kon me geen merk of type van de autoradio geven.
Ik heb sleutels besteld om m eruit te halen en de bedrading te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Gooi eens alle gekoppelde bleutooth devices eruit en koppel alleen jouw device (of zet het uit), dat is een veel voorkomende oorzaak.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Schuur83 Welkom op Tweakers. We verwachten van onze leden dat ze inzet tonen én zich aan de forumetiquette houden. Dat betekent niet crossposten (op 2 plekken hetzelfde vragen) en ook geen topics kapen (een ander topic overnemen met je eigen vraag). Daarnaast geef je wel heel erg weinig info voor je mede-Tweakers. Graag je topicstart aanvullen met wanneer het probleem zich voortdoet, wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen; waarom dit niet werkte en welke spullen je precies hebt (aftermarket radio, originele Ford radio, enz) Ik doe het topic nu op slot, maar je mag mij DM'en (op mijn naam klikken en een bericht sturen) ter heropening, waarna je de topicstart aanvult. Zo krijg jij veel betere antwoorden en hebben andere mensen die dit lezen er ook iets aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 28-12-2024 04:14 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.