Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetherblade
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 12:02
In een poging mijn posteur minder desastreus te maken heb ik sinds kort een zit / sta bureau. Buiten dat ik er achter kan staan heb ik bureau ook graag hoger dan de vorige standaard was, maar nu is mijn bureaustoel eigenlijk wel merkbaar wat te laag waardoor ik mijn benen niet echt lekker kwijt kan.

Ik ben ook ongeveer 2 meter lang dus ik heb ook best wat beenwerk om kwijt te raken, maar heb niet zo'n goed idee waar ik een betere / hogere bureaustoel zou kunnen vinden. Mijn huidige is 50cm hoog, maar daar mag van mij nog wel wat bij - hoewel ik er niet veel inzicht op heb.

Dus; andere tweakers bekend met de hogere bureaustoel en / of waar betere informatie te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
Ik zelf wacht op de Noblechair Hero. https://www.coolblue.nl/p...gaming-stoel-textiel.html Hoopte op een Black_Friday, Blue Monday, Kerst en nieuw jaars prijs. Maar tot nu toe helaas.
Het is er wel maar stuk duurder ( paar weken terug dan toch ).

Kijk even naar de specs, zou misschien ook goed voor jouw zijn. Gewicht, lengte en stoelhoogte.

[ Voor 13% gewijzigd door Lord Anubis op 27-12-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetherblade
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 12:02
Ja, dat zou een betere kunnen zijn. Mijn huidige stoel is 50cm hoog mbt het zitvlak, ik weet niet hoeveel die extra 7cm uit maakt. Beetje lastig te schatten.

Normaal zou ik gewoon even naar een winkel toe gaan om het te testen maar mijn vervoer is de pijp uit sinds gisteren : )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
Je kan het testen bij https://www.yorcom.nl/art...black-edition/GAMENBHR14/
Beetje duur maar verwacht wel weer betere service hebben als de andere en goed voor losse onderdelen/wieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:35
Dit is een mooi startpunt, Bureau- en gamingstoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
@Aetherblade
Kijk eens wat voor formaat & type gasveer je hebt bij je bestaande stoel.
Deze kun vervangen voor een grotere/langere alternatief waardoor je hoger komt te zitten.

Gewoon wat boeken/kussens op je stoel leggen en kijken hoeveel cm je nodig hebt tot je echt goed zit.
Nieuwe stoel is altijd lekker maar meeste worden geleverd met standaard maten.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:00
je kan hogere wielen onder je stoel zetten.
https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptiel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:17
Ben ook over de twee meter en aardig aan de maat. Kan altijd goed slagen bij Stamacon in Deventer. Hoogwaardig nieuw en tweedehands kantoormeubilair. Je koopt daar een goede tweedehands instelbare stoel, voor de prijs van een nieuwe bureaustoel van de Jysk die na 2 jaar uit elkaar valt.
Pagina: 1