Mini pc poweeren met starlink kabel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yelop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 13:33
https://teslaunch.net/nl/...ni?variant=46450641273055

Deze kabel ondersteund voor zover ik zie als enige een 28V PPS op 5A voor 140W voor een PD 3.1 protocol.

Dit is voor mij voor belang voor het poweren van een minipc die een DC aansluiting vraagt. zodat ik de usb-c in mij powerstation (die geen ac heeft) kan doen.

Deze starlink kabel lijkt me gewoon een normale dc kabel? of is deze kabel anders somehow en niet geschikt?

Wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

franssie

Save the albatross

het is wel een standaard 5./ 2.1 oid connector die je ook op gitaarpedalen en arduino ziet, dus dat gaat goed.
Maar of de power delivery goed gaat tussen je power station en je mini pc is niet goed te voorspellen, ik ben bang van niet, maar je kan het proberen.
Het hangt er vanaf of je kabel gewoon stroom levert (zou best kunnen) of wil onderhandelen met de vragende kant (zou ook best kunnen)

Voor het geld zou ik zelf de gok nemen en het hier laten weten.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yelop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 13:33
Mijn powerstation doet namelijk ""9V 3A / 15V 3A / 20V 5A / 28V 5A (140W Max) powerdelivery 3.1 heeft 2x 140 w usb c poorten.

Heb wel ander soort kabels gevonden maar die doen alleen modussen zoals deze in mijn plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhnBHZ2gmLvNP0YS7mhWLqCD9aM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/thZecoRabnzXHmKsOB6zHg5K.png?f=fotoalbum_large

Nouja het punt is, dat een hele minipc/handheld/egpu configuratie er vanaf hinged of deze kabel de stroom goed kan voorzien... dus dat voorkomt dat ik duizenden euro's voor niks uitgeef...

Liever dat ik van te voren het beste idee heb... maar is misschien lastig gebied idd

[ Voor 25% gewijzigd door yelop op 27-12-2024 03:09 ]