Vraag

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 10:41
Bij elke start van Word op MacOS komt er een melding van Microsoft Word "ontbrekende lettertypen downloaden" (Het is wel eens een periode weggeweest). Wie weet de oorzaak/oplossing?

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware en software je gebruikt en wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je zelf al had gevonden.

Dus, om welke versie van Word en macOS gaat het hier, en wat had je zelf al geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Gymaroe
Mijn laptop is: MacBook Air 15 inch M2
MacOs: Sequoia 15.2
Word voor Mac: Versie 16.92 (onderdeel zakelijk office 365)

Welke acties uitgevoerd:
Word verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Lettertypen uit de cloud gedownload.
Gezocht op internet, maar geen juist antwoord gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
De genoemde problemen ervaar ik niet. In dit artikel staat helaas de oplossing niet.

Ik ervaar ook geen probleem bij het werken met Word. Alleen dat bij elke volledige start er een melding komt van Word in het meldingen centrum "download ontbrekende lettertypen" . Het is meer een melding dat word dat aan het doen is dan dat er van de gebruiker actie wordt gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:18
Probeer eens de opties in de eerste reactie hier langs te lopen: https://answers.microsoft...ee-4f4b-8fc1-af6e90131864
Dan kan je ook nog even hier kijken: https://answers.microsoft...95-4d92-a20d-0f3eb93f29f0
Ik lees ook wat posts over een current bug in Office voor Mac, dus het zou mogelijk zijn dat je gewoon op de volgende update moet wachten. Als je geen problemen ondervindt in je dagelijkse gebruik dan zou ik het melden bij Microsoft en wachten op een oplossing van dit bedrijf (kan even duren natuurlijk).
Pagina: 1