Toon posts:

Gigantische GeForce 2 MX headaches... :-\

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes! :)

Gigantische problemen. Nou ja, gigantisch, ik krijg gewoon zware koppijn van mijn GeForce 2 MX. |:( Nadat ik de nieuwe Detonator drivers heb geinstalleerd werkt alles prima, behalve twee dingen: antialiasing en full-screen afspelen van filmpies.

Antialiasing:
Met de standaard drivers kon ik voor DirectX en OpenGL *apart* instellen of ik antialiasing wilde gebruiken of niet. Met de nieuwe drivers kan dat niet meer. En dat is heel irritant. Want bij bijvoorbeeld CAD applicaties wil ik helemaal geen AA, maar bij spelletjes wel! Hoe kan ik instellen welke programma's wel en welke geen AA moeten gebruiken?????

Full-screen playback:
Sindsdat Netmeeting videochat 1x zwaar is gecrashed, is de full-screen playback van mijn GeForce 2 echt waardeloos (oorzaak of toeval, ik heb geen idee). Tevens werkte mijn TV-kaart sindsdien niet meer. Hoe komt dit?
Alleen op 640x480 blijft de framerate acceptabel, terwijl ik voorheen zonder problemen op bijvoorbeeld 1152x864 een DivXje kon afspelen...
M'n TV-kaart jammerde dat DirectDraw niet functioneerde. Nou heb ik al een ziljoen keer DirectX 8 opnieuw geinstalleerd, maar dat maakt allemaal niks uit.
Ik draai onder Win2000, trouwens.

Bij voorbaat dank!!! :)

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
DirectX opnieuw installeren help niet! Als je DirectX problemen wil verhelpen moet je Win opnieuw installeren. >:)

Enne voor driver-management probeer NvMax.
Kun je alles instellen mits je detonator-drivers heb en die heb jij dus.

[baal mode] Ik heb trouwens ook problemen met detonators drivers op mijn GF2MX er zijn soms bepaalde polygonen niet zichtbaar en bij mm2 is het helemaal triest! :( :( :( [/baal mode]