Goedemorgen allemaal!
Voor mijn 5 a 6 jaar oude pc zou ik graag wat dingen willen upgraden.
Ik zoek een?
Iedergeval een SSD. mijn huidige SSD is 256 GB en zit constant vol. een nieuwe van 1TB is voldoende. zou zelf graag de 990 PRO van samsung willen. maar vroeg me af of dit op de een of andere manier kan bottlenecken met mijn oudere moederbord. (geen idee of dit een reële zorg is, maar wou het toch graag vragen).
Ook zou ik naast mijn SSD nog nog 1 of 2 upgrades willen doen. maar ik weet niet wat in dit geval het beste zou zijn om eerst aan te pakken. ik hoop dat iemand mij daarin ieder geval een richting op kan sturen.
Wat is je budget?
Geen budget. ik gebruik mijn pc niet om de zwaarste games te runnen, daar gebruik ik mijn console voor. maar wel nieuwere games zoals PoE2. het hoeft dus allemaal niet het allerbeste/allerduurste te zijn. maar een beetje toekomst bestendig is altijd fijn!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: Intel I7-6700K @ 4GHz
RAM: 16GB
Videokaart: Nvidia GTX 1070
Moederbord: Z170 PRO Gaming
Voeding: 650W
HDD: 1TB
SSD: 256GB
Alvast bedankt voor het lezen/meedenken!
Voor mijn 5 a 6 jaar oude pc zou ik graag wat dingen willen upgraden.
Ik zoek een?
Iedergeval een SSD. mijn huidige SSD is 256 GB en zit constant vol. een nieuwe van 1TB is voldoende. zou zelf graag de 990 PRO van samsung willen. maar vroeg me af of dit op de een of andere manier kan bottlenecken met mijn oudere moederbord. (geen idee of dit een reële zorg is, maar wou het toch graag vragen).
Ook zou ik naast mijn SSD nog nog 1 of 2 upgrades willen doen. maar ik weet niet wat in dit geval het beste zou zijn om eerst aan te pakken. ik hoop dat iemand mij daarin ieder geval een richting op kan sturen.
Wat is je budget?
Geen budget. ik gebruik mijn pc niet om de zwaarste games te runnen, daar gebruik ik mijn console voor. maar wel nieuwere games zoals PoE2. het hoeft dus allemaal niet het allerbeste/allerduurste te zijn. maar een beetje toekomst bestendig is altijd fijn!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: Intel I7-6700K @ 4GHz
RAM: 16GB
Videokaart: Nvidia GTX 1070
Moederbord: Z170 PRO Gaming
Voeding: 650W
HDD: 1TB
SSD: 256GB
Alvast bedankt voor het lezen/meedenken!