P+R Arena, later met OV

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Komende zaterdag wil ik gebruik maken van de P+R Arena, we gaan met de kids naar het KvK concert :)

Mijn planning is dat we eerst parkeren, het concert, en dan pas het centrum ingaan om wat te eten en misschien nog iets van het Amsterdam Light festival te zien.

Nu de vraag: maakt het nog uit dat je bijvoorbeeld al om 14.00 gaat parkeren en pas rond 18 uur met het OV het centrum ingaat?

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

hellknight

Medieval Nerd

Zover ik weet wordt de P+R korting toegepast indien je laatste check-in in het OV in het centrum gebied valt - hoeveelheid tijd tussen start parkeren en vertrek met OV richting centrum is niet relevant.
Uitzondering hierop is het kopen van speciale P+R GVB, ipv gebruik te maken van OV Chipkaart; die moet binnen 1 uur na start parkeren worden aangeschaft:
https://www.amsterdam.nl/...21-4eb6-a652-720d2d471aeb

Your lack of planning is not my emergency

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ok, dank voor de tip. Dan moet ik nog even puzzelen, want een GVB kaart is dan wel weer goedkoper met meer personen, de rest van het gezin neem ik dan voor €2,50 mee

edit: het is net hoe je het leest. Je moet de kaart aanschaffen binnen een uur na inrijden. Maar moet je rit ook binnen een uur zijn? Dat staat er niet. Ik bel ze wel even

[ Voor 34% gewijzigd door greatgonzo op 26-12-2024 11:04 ]