Pro Deluxe Pure en dan welk merk ???

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ik koop binnenkort ( 2 weken als het mee zit ) een 1400 AHJA met 512 DDR bla bla bla Asus A7V266 BLABLA

En dan wilde ik in de herfst-vacantie een nieuwe vid gaan kopen zie sig :'(

Maar dan heb ik de keuze voor een pure een gts of een deluxe of een ulta bla bla.

Ok maar nu is de vraag welke is in verhouding een goede koop om mee te gaan overclocken en wat voor merk is dan aan te raden. het probleem is echter l dat ik zo rond de 550 gulden te besteden heb dan .

een Gf3 is dus uitgesloten

Een pure is weer zo gewoontjes een gts is lekker snel en heeft 64 mb ipv 32 + tv out enz maar wel een aardig stukkie duurder en een deluxe heeft een 3d bril >:)

Uw advies en ervaring aub

Grt Michael

Verwijderd

Daarbij aangenomen dat je er ook veel games mee gaat spelen is de snelste Geforce die je voor dat geld kan kopen een geforce 2 pro 64MB. Zoals je ziet heb ik er zelf 1 van Leadtek en ben er heel tevreden mee. :)
Als je ook veel waarde hecht aan 2d is de radeon ook een optie, echter is deze in de gamesbenchmarks trager.( in een notendop )
Bij aarde computers staat die kaart van mij nu voor ongeveer 370 piek te koop excl 25 piek verzendkosten.
Ps: zit ook tv-out op en veeeeeel utilities. 8-)

Verwijderd

* zucht *

dit topic is al 100 * voorbij gekomen in verschillende varianten (lijkt net een virus) maar ga eens de review-sites op het internet af --> tweakers.net/hardwareinfo.net enz enz

Ik wil niet lullig doen maar je moet zelf beslissen en niet op de mening van anderen afgaan. ga liever op benchmarks af en de prijs....

Verwijderd

of een powercolor gforce2 gts 64 pro :)
dan hou je geld over >:)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ok sorry voor het versprijding van het virus ik zal voortaan wat langer zoeken.

en die leadtech lijkt me idd wel ok hoe zit het met de asus variant iemand ervaring mee ?