Ik wil de Dell U4025QW kopen om te gebruiken met mijn Dell Precision laptop. Die laptop heeft TB4 en kan de monitor prima aansturen. Maar mijn vrouw werkt ook 1 dag per week vanuit huis en daar wil ik de monitor ook graag op aansluiten. Helaas is het een oud ding en kan ik enkel HDMI 1.4 uitgangen maken. In verband met bedrijfspolicy moet ze die laptop gebruiken en ze willen de laptop niet upgraden (bizar, want het is een 6 jaar oud ding).
Ik kan via een oud Dell D3100 dock ook prima een extra HDMI poort maken en dat lijkt prima te werken als ik 2x FHD wil aansturen. Ik zat nu te denken om de Dell U4025QW in Picture-By-Picture mode te zetten om 2 verschillende sources weer te geven. Dan sluit ik de laptop met twee kabels aan. Zou dat moeten werken of zie ik wat over het hoofd?
Ik kan natuurlijk de monitor laten komen en weer terugsturen, maar liever bestel ik niet nodeloos spul...
Ik kan via een oud Dell D3100 dock ook prima een extra HDMI poort maken en dat lijkt prima te werken als ik 2x FHD wil aansturen. Ik zat nu te denken om de Dell U4025QW in Picture-By-Picture mode te zetten om 2 verschillende sources weer te geven. Dan sluit ik de laptop met twee kabels aan. Zou dat moeten werken of zie ik wat over het hoofd?
Ik kan natuurlijk de monitor laten komen en weer terugsturen, maar liever bestel ik niet nodeloos spul...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.