Nog mee bezig

Momenteel met start9 op een oude laptop, de node aan het binnen halen,
dan electrs gebruiken en dan alles offline zetten en verder aanrommelen
Ik was eerst bezig met Umbrel aangezien die van november 2024 is,
maar die werkt alleen met RJ45, dus met netwerk kabel. heeft even geduurd tot ik een laptop vond in mijn kennissen kring. een asus n53j.
Niet zo snel als vroeger, dus uit elkaar gehaald in de hoop dat stof het probleem was.
Maar helaas was dit niet zo, Windows 11 was echt niet te doen, windows 10 wel wat beter.
Dus in windows 10 een virtualbox gemaakt met Umbrel, de bitcoin core begon na enkele uren weer vanaf 0
Vervolgens met start9 op een andere laptop aan de slag gegaan aangezien deze 8gb ram heeft en alleen wifi het een en ander aangepast zodat alles werkt met een 2tb ssd
Maar de volledige blockchain van 700gb duurt erg lang.
In de tussentijd ook een hardwallet aangeschaft via hardwarewalletonline en daarbij ook betaald voor extra hulp na ontvangst van de wallet, waarbij ik nog eens verzendkosten heb betaald.
Daarbij was de hulp van 55 euro plus verzendkosten dus gekomen om electrum te gebruiken, verder geen kennis aanwezig.
Dus zoals gezegd nu met Start9 aan de slag, veel geduld hebben, en het adres niet te zien waarvan transacties gedaan zijn.
En vandaaruit verder lezen hoe alles offline te kunnen doen
[
Voor 47% gewijzigd door
royvosch op 12-02-2025 02:03
]