Makkelijk te verplaatsen/demonteren monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evers97
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-09 13:45
Ik zoek een?
27-inch monitor met USB-C PD voor mijn MacBook Pro M3. Het scherm komt op de keukentafel en moet na het werken makkelijk in een kast opgeborgen kunnen worden. De voet met beugel moet eenvoudig van het scherm te verwijderen zijn en in hoogte verstelbaar. Verder wens ik een scherm met dezelfde beeldkwaliteit en kleuren als mijn MacBook Pro. Mijn werkzaamheden omvatten coderen, grafisch werk en studeren voor mijn PhD; ik zit gemiddeld 12 uur achter een monitor, dus beeldkwaliteit is belangrijk.

Wat is je budget?
Het liefst onder de €2000

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zal aan mijn keukentafel werken

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 12:05

Croga

The Unreasonable Man

Als je hier een topic start dan staat er een template. De vragen in die template zijn nodig om te zorgen dat wij een fatsoenlijk advies kunnen geven.

Één van de belangrijkste vragen gaat over wat je zelf al gevonden hebt. Door dat hier te melden en aan te geven waarom die opties niet passen waren kunnen we een beter advies geven.

Ik zou willen vragen of je de gehele template nog eens wilt kopieren en volledig invullen. De manier waarop het er nu staat voelt een beetje als "Ik wil er niks voor doen, doen jullie die moeite even voor me" en dat is niet echt een prettige manier om een topic hier te openen.