Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
leuk :-)
heb zelf een sleutelhanger gemaakt van een Pentium I
en ik heb nog 3 Pentiums op school opgeblazen, eens kijken als ik die nog kan krijgen
heb zelf een sleutelhanger gemaakt van een Pentium I
en ik heb nog 3 Pentiums op school opgeblazen, eens kijken als ik die nog kan krijgen
Gewoon een klein blokje in het midden tussen de pootjes en dan aan 2 kanten dubbelzijdige tape (industrieele kwaliteit, komt noooooit meer los)
idd een dual ja, hehe, alleen heeft eentje het een beetje warm gehad en neemt hij nu een HEEL erg lange pauzeOp vrijdag 14 september 2001 13:24 schreef happy3736 het volgende:
gehehgh een dual
eigelijk zou je de core eruit moet halen en die op dat plekje waar je case badge hoort plakken
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
original 
btw ga je ze allemaal ophangen zow van kijk ik heb er al zoveel afgemaakt
btw ga je ze allemaal ophangen zow van kijk ik heb er al zoveel afgemaakt
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dan moet ik een bigtower gaan kopen[b]btw ga je ze allemaal ophangen zow van kijk ik heb er al zoveel afgemaakt![]()
![]()
Ik was van plan hetzelfde te doen met mijn kapotte geforce2mx (blue orb installatie mislukt
), maar ik krijg die stomme chip niet van het pcb af...
Verwijderd
Blue Orb istallatie mislukt ????Op vrijdag 14 september 2001 14:09 schreef stokkie het volgende:
Ik was van plan hetzelfde te doen met mijn kapotte geforce2mx (blue orb installatie mislukt), maar ik krijg die stomme chip niet van het pcb af...
Hoe the hell krijg je dat voor elkaar
* debugdevil heeft ook leuke simpele mod gedaan met een blue orb en wat oude 486 koelblok
[topic=227930/1/25]
Een kameraad van mij werkt bij KPN bussines centre.. en daar heeft ie zo'n dummy gsm mee-gekregen... Die heeft ie nu aan zijn schooltas hangen.
hehe
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
das best stom.... wat heb je ermee gedaan?Op vrijdag 14 september 2001 13:48 schreef YT-Croc het volgende:
Ik heb ook nog een Kapotte Athlon 1200
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Kapot gemaakt???Op vrijdag 14 september 2001 15:53 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
das best stom.... wat heb je ermee gedaan?
I think, therefor I am.....I think.
ik heb nog een defecte 1.4Ghz liggen...misschien ook maar op m'n case plakken
lol
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Stuur hem maar naar mij op.
Op vrijdag 14 september 2001 13:48 schreef YT-Croc het volgende:
Ik heb ook nog een Kapotte Athlon 1200
Op vrijdag 14 september 2001 16:09 schreef Ricochet het volgende:
[..]
Kapot gemaakt???
bekende verhaal, stukje van de core. En nee w]il hem nog graag zelf houden
Pagina: 1