Via Steam heb ik het (simulatie) spel Tryp FPV gekocht. De YouTube video's lieten een leuk simulatie spel zien hoe je met een drone door hele mooie (op de Unreal 5 engine gebaseerde) mappen kunt vliegen.
Volgens het spel zou een PS3 controller moeten werken, maar deze werkt helaas niet. Het spel herkent de controller wel, maar ik kan hem niet configureren. Het spel reageert simpelweg niet als ik de controller wil configureren. Ik heb de controller nog eens op mijn PS3 getest en daarop werkt hij prima. Dus de controller is niet defect.
Al googelend naar een alternatief kom ik regelmatig uit op topics waarbij men controllers gebruikt van echte drones, en deze controllers zijn al gauw 200 of meer euro's. Ik heb dit spel gekocht voor €24,95 dus ik zoek eigenlijk tevens een budget oplossing.
Wie o wie speelt dit spel / simulatie nog meer en kan mij een goedwerkende (budget) controller aanraden?
Om een idee te geven wat voor soort spel dit is, deze video is een aanrader:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTRYP FPV Drone simulator (1440p)
[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 23-12-2024 21:28 ]