Hallo, allemaal! Ik wil mijn eerste PC ooit bouwen. Ik heb geprobeerd te leren hoe PC's in elkaar zitten en hoe je je eigen onderdelen kan kiezen, maar het is iets te moeilijk voor mij. Ik dacht dat het beter zou zijn om gewoon aan ervaren mensen te vragen wat ik moet kopen en het dan zelf in elkaar te zetten. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is alleen voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 2500 euro kosten (exclusief een nieuwe monitor, windows licentie, muis, toetsenbord, etc). Iets meer mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Het is een compleet nieuwe build. Ik heb al een gaming muis en toetsenbord. Mijn monitor is wel oud. Ik zou ook graag aanbevelingen voor een monitor willen. Het budget is alleen voor de desktop, dus de monitor mag er bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks specifieks. Ik wil een all-round gaming PC. Het hoeft niet te uit te blinken in het ene ten koste van het andere (bijvoorbeeld 4k graphics). Ik speel van alles. Multiplayer shooters, story games, simulators, grand strategy, etc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren. Wil gewoon de beste performance mogelijk binnen of iets boven mijn budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken. Ik heb zelf niet genoeg kennis om op een veilige manier te spelen met de instellingen van onderdelen. Ik wil deze build op lange termijn blijven gebruiken
Wat verwacht je van ons?[i]
Een lijst met componenten aangeraden door ervaren pc bouwers
Bedankt!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is alleen voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 2500 euro kosten (exclusief een nieuwe monitor, windows licentie, muis, toetsenbord, etc). Iets meer mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Het is een compleet nieuwe build. Ik heb al een gaming muis en toetsenbord. Mijn monitor is wel oud. Ik zou ook graag aanbevelingen voor een monitor willen. Het budget is alleen voor de desktop, dus de monitor mag er bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks specifieks. Ik wil een all-round gaming PC. Het hoeft niet te uit te blinken in het ene ten koste van het andere (bijvoorbeeld 4k graphics). Ik speel van alles. Multiplayer shooters, story games, simulators, grand strategy, etc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren. Wil gewoon de beste performance mogelijk binnen of iets boven mijn budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken. Ik heb zelf niet genoeg kennis om op een veilige manier te spelen met de instellingen van onderdelen. Ik wil deze build op lange termijn blijven gebruiken
Wat verwacht je van ons?[i]
Een lijst met componenten aangeraden door ervaren pc bouwers
Bedankt!!