Ik wil een nieuwe setup aanschaffen die voornamelijk voor 1440p gamen en voor 3d modeleren/CAD gebruikt gaat worden. De kast zelf staat buiten zicht, dus RGB en dergelijken zijn overbodig. Ik ben niet zo up-to-date wat betreft de hardware en laat me daarom leiden door de Desktop Best Buy Guide (4k-game-pc). De koeler in de BBG is echter slecht verkrijgbaar.
Ik zoek een?
Een CPU koeler die compatibel is met:
• AMD Ryzen 7 9700X
• ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI
In de BBG wordt de volgende koeler aangeraden: Scythe Mugen 6 - Dual Fan Black Edition.
Deze koeler is echter slechts bij één webshop te koop. Daarom zoek ik een alternatief dat beter verkrijgbaar is, het liefst bij Alternate maar dat is geen harde eis.
Wat is je budget?
Ongeveer 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur bestel ik de koeler mee met alle andere componenten bij Alternate.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming (1440p) en 3d modeleren in Blender/Fusion360/FreeCAD/etc.
PS: Mocht je nou denken, dit systeem is niet geschikt voor wat je er mee wil gaan doen, laat het me weten
Ik zoek een?
Een CPU koeler die compatibel is met:
• AMD Ryzen 7 9700X
• ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI
In de BBG wordt de volgende koeler aangeraden: Scythe Mugen 6 - Dual Fan Black Edition.
Deze koeler is echter slechts bij één webshop te koop. Daarom zoek ik een alternatief dat beter verkrijgbaar is, het liefst bij Alternate maar dat is geen harde eis.
Wat is je budget?
Ongeveer 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur bestel ik de koeler mee met alle andere componenten bij Alternate.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming (1440p) en 3d modeleren in Blender/Fusion360/FreeCAD/etc.
PS: Mocht je nou denken, dit systeem is niet geschikt voor wat je er mee wil gaan doen, laat het me weten
[ Voor 9% gewijzigd door GLeenders op 23-12-2024 16:22 ]