Visual Interdev kan niet connecten met localhost

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 12:29

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Ik gebruik dus Visual Interdev voor school. ik ben bezig met ASP en database moet ik dan zorgen dat er een connectie is en dan moet ik daarmee dingen kunnuh uitlezen,invoegen en inloggen via de browser. maar nu draait dus wel mijn webserver want zoals je op de afbeelding kan zien is dit een foto van de webserver. dus ik snap er nix van.

btw ik draai win2k en de 2 gast accounts zitten er nog op die nodig zijn.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/4502.jpg
foutmelding is van Visual Interdev

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Heb je de Visual Studio service pack 5 al geinstalleerd? lost veel problemen op, en je krijgt duidelijker foutmeldingen.

Het enige dat ik kan bedenken is dat de frontpage extensies van slag zijn, (die heb je toch wel op het web gezet?) maarja, ik zou eerst SP5 installeren als je dat nog niet gedaan hebt.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Interdev is een hell om aan de praat te krijgen, 't ligt meestal aan proxy settings of niet geinstaleerde fp extentions, ik zal nog even zoeken of ik het ms-kb article kan vinden over deze elende..

• axis
ik werk 6 uur per dag met Interdev, ik heb er geen moeite meer mee.. maar het servicepack heeft me veel leed bespaard..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 15:34 schreef axis het volgende:
Heb je de Visual Studio service pack 5 al geinstalleerd? lost veel problemen op, en je krijgt duidelijker foutmeldingen.

Het enige dat ik kan bedenken is dat de frontpage extensies van slag zijn, (die heb je toch wel op het web gezet?) maarja, ik zou eerst SP5 installeren als je dat nog niet gedaan hebt.
idd hij zat ook te zijken daarna over dat frontpage extensies maar die staan er gewoon op. het maffe is ook dat het op me laptop wel gewoon draait. maar ik gah ff opzoek naar die service pack 5 , thnx

Verwijderd

Misschien moet je de servername opgeven zonder http:// ervoor?

• axis
Op zaterdag 15 september 2001 17:19 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

idd hij zat ook te zijken daarna over dat frontpage extensies maar die staan er gewoon op. het maffe is ook dat het op me laptop wel gewoon draait. maar ik gah ff opzoek naar die service pack 5 , thnx
Yep..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb vervolgens allebei opnieuw geinstalld en het werkt toen nog niet. kon wel een project openen maar niet wijzigen. vervolgens zag ik als ik op 'rechtermuisknop' klikte bij 'localhost/(projectnaam)' 'working mode' staan dus ik d8 ff daar kijken het stond daar op 'master' kheb hem toen dus op 'local' gezet en meteen deed ie het. :) :) ok moest wel met office2k cd erin proppen voor wat software maar dat was geen prob. dus alles werkt weer...

Pagina: 1