Welk nummer bellen om gsm te ontladen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.037 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 17:38
Ik heb een nieuw mobieltje.
Om de accu in goede conditie te houden, wil ik hem eens in de zoveel tijd ontladen. Volgens mij kan dit het beste door het bellen van een gratis nummer.
Ik maak gebruik van het Libertel netwerk.

Is 121 gratis?

Is er nog een ander gratis nummer dat niet na een tijdje automatisch de verbinding verbreekt? (dat doet 121 wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-06 16:37
Welke phone?

Ik heb het vermoeden dat je de accu ook leeg kunt laten lopen door bepaalde connectoren met elkaar te verbinden... maar ik zou niet weten welke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 22:48
bel 0800-0606,

Dit is een lijn voor VROUWEN, maar goed, je kiest dan dat je een VROUW bent en zoekt naar en MAN, vervolgens kies je de contact dating box of zo, en daarin kun je kiezen voor VROUW VROUW en vrouw MAN, je kiest voor vrouw vrouw, hoor je lekere geile vrouwen advertenties die hunzelf leuk beschrijven en je kunt doorzappen en terug, alles kan en is nog leuk en gratis, en je mobiel raakt ervan leeg...

DISCLAIMER
Het is immer een nummer om je accu leeg te krijgen en dient zuiver voor dit doel , niet als entertainment.

Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van welke aard dan ook voortkomend uit het hierbovengeschreven stukje.

Je hoort nu aleen advertenties, en uiteraard reageer je nergens op!, je praat zelfs niet door de phoon, je luistert aleen en toets wat nummertjes in.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 23-06 19:24
Op vrijdag 14 september 2001 13:11 schreef psygho het volgende:
bel 0800-0606,

Dit is een lijn voor VROUWEN, maar goed, je kiest dan dat je een VROUW bent en zoekt naar en MAN, vervolgens kies je de contact dating box of zo, en daarin kun je kiezen voor VROUW VROUW en vrouw MAN, je kiest voor vrouw vrouw, hoor je lekere geile vrouwen advertenties die hunzelf leuk beschrijven en je kunt doorzappen en terug, alles kan en is nog leuk en gratis, en je mobiel raakt ervan leeg...

DISCLAIMER
Het is immer een nummer om je accu leeg te krijgen en dient zuiver voor dit doel , niet als entertainment.

Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van welke aard dan ook voortkomend uit het hierbovengeschreven stukje.

Je hoort nu aleen advertenties, en uiteraard reageer je nergens op!, je praat zelfs niet door de phoon, je luistert aleen en toets wat nummertjes in.
Dit is vanaf een mobiel niet gratis geloof ik. Bovendien moet je dan naar vieze hijgende mannetjes gaan luisteren. Ik denk niet dat hij daarnaar op zoek is!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bel de Chello helpdesk. Sta je lekker lang in de rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
zit toch wel zo'n functie op je telefoon....ik heb nog nooit naar een nummer gebeld om je telefoon te ontladen...nog nooit van gehoord ook

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22
gewoon aan laten staan en w88 tot ie leeg is. Of 0800 nummers bellen. Die zijn vanaf mobiel gratis. enne 121 is dokken. je kan beter 555 bellen met libertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
Ik heb een nokia 3330, daar zit geen ontlaad-functie op.
555 kan ik niet bellen, dan krijg ik te horen "U heeft geen toegang tot deze dienst.. klik"
121, Is dat betalen? ..vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 23:36

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

je legt thuis de telefoon vande haak en je belt naar thuis uiteraard in gesprek dus je zet redial aan op 1 sec dus dan belt i iedere keer weer en dan is i ook snel leeg denk.
of verzin iets in die richting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26473

Schrijf een belscript, die een PC laat bellen naar je
mobiele telefoon. Zet 'm op trilfunctie, daar wil je
batterij ook wel van leegraken... geen beltoontje, want
daar word je gek van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:41
anders ff de verlichting altijd aan functie in je foon zoeken en aanzetten
gaat de batterij ook lekker snel leeg van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

de ING bank heeft een gratis nummer dat niet ophangt
ik heb het in mijn geheugen staan, es zien:
0800-1546

Ik heb het eens ene hele nacht aangelaten voor de gein (en om ING op kosten te jagen, ja ik ben een lamer >:)). Ik weet niet of het nog steeds werkt maar dat moet je zelf maar uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-06 23:37

Fisico

by Fabian

Op vrijdag 14 september 2001 14:09 schreef winand het volgende:
Ik heb een nokia 3330, daar zit geen ontlaad-functie op.
555 kan ik niet bellen, dan krijg ik te horen "U heeft geen toegang tot deze dienst.. klik"
121, Is dat betalen? ..vreemd..
snake spelen met trillen en verlichting aan gaat ook erg hard.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 12:05

Byteripper

The bytes make the rip.

Als je een Lithium-Ion accu hebt hoef je in principe je telefoon niet te ontladen... Li-ion heeft namelijk geen last van het "geheugen effect".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Menno_
  • Laatst online: 15-06 08:36
Als 121 je servicenummer is, dan is dit een gratis nummer.

Ik gebruik altijd 0800-0505. Dit is een testnummer van de KPN. Je krijgt dan een heeeeeel lang lul verhaal te horen over hun producten. Lijkt hier wel speciaal voor gemaakt :)

Owja, nu weten jullie waaraan de KPN failliet gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 13:41

Hazzz-E

Que?

Op vrijdag 14 september 2001 18:09 schreef _Menno_ het volgende:

Ik gebruik altijd 0800-0505. Dit is een testnummer van de KPN. Je krijgt dan een heeeeeel lang lul verhaal te horen over hun producten. Lijkt hier wel speciaal voor gemaakt :)

Als ik het niet mis heb is 121 het nummer voor je voicemail bij lib-tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er zit bij nokia een terugbelfunctie op. Na 10 sec belt ie terug als ze ophangen ofzo. Dan gratis sex nummer opzoeken (0800-8448 ofzo toch? :) ) en dat bellen. Zo deed ik het vroeger, nu doe ik het niet meer. Je wordt toch wel beroofd voordat je batterij kapot is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Op vrijdag 14 september 2001 13:11 schreef psygho het volgende:
bel 0800-0606,

DISCLAIMER

whhaaaaa ja die moet ik onthouden

maar even on topic bij die nieuwe telefoons hoef je id je battery niet te ontladen zoals al eerder vermeld stond en als je het toch wilt doen moet je even uit je ringtones een ringtone zoeken en dan gewoon aan laten staan bij somige tel's werkt dat dan blijft hij ringen totdat jij op ok hebt geknalt :) suc6

of bel gewoon een helpdesk van een internet provider die laten je toch 6 uur op hold staan :)
Bel de Chello helpdesk. Sta je lekker lang in de rij
oeps eerst typen dan kijken :9

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 22:48
Op vrijdag 14 september 2001 13:28 schreef VincentB het volgende:

[..]

Dit is vanaf een mobiel niet gratis geloof ik. Bovendien moet je dan naar vieze hijgende mannetjes gaan luisteren. Ik denk niet dat hij daarnaar op zoek is!
beter lezen kerel!, je hoort toch echt vrouwtjes!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
Ik heb een NiMH batterij, deze heeft toch net als NiCd batterijen last van geheugen effect endus is ontladen noodzakelijk om um in conditie te houden?

• wizzard
Op vrijdag 14 september 2001 23:25 schreef winand het volgende:
Ik heb een NiMH batterij, deze heeft toch net als NiCd batterijen last van geheugen effect endus is ontladen noodzakelijk om um in conditie te houden?
yep
maar wat ik niet snap is dat je je zo druk maakt om die battery ik heb altijd maar voor een jaar een gsm en dan neem ik of een verlenging op mijnabbo of een nieuwe abbo en daarbij ook weer een nieuw toestel en na een jaar is die battery nog niet of dus opgelost..
kan toch ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Anoniem: 21111

misschien is het toch makkelijker om een telefoon te kopen met een ontlaad functie :+
zo blijf je hele tijd bezig met een nummer bellen ;)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
112 >:)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Test nummer van de KPN:
0800-0505

Gaat een vrouw vet lang lullen over hoe goed KPN wel niet is met ISDN enzo. Beetje tegenstrijdig he. :)

Zie nu dat ie al gepost was, sorry. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:03

KillerB

______

Wat hebben ze een verschrikkelijk saai mens gekozen om dat in te praten zeg, dis 0800-0505. pff...je kunt dat nr dus tevens gebruiken om in slaap te komen... :)

• wizzard
Op zaterdag 15 september 2001 19:07 schreef kennym het volgende:
Wat hebben ze een verschrikkelijk saai mens gekozen om dat in te praten zeg, dis 0800-0505. pff...je kunt dat nr dus tevens gebruiken om in slaap te komen... :)
hehehe lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Mastah
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Da Mastah

...is in da House

Bel 0800-4999 en ze bellen terug........ gewoon steeds achterelkaar bellen en de accu is leeg!

Jongeren Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hm...die 0800 0505 wordt gelijk de verbinding verbroken :?

enne mijn foon heeft gewoon een ontlaad functie
anders...via handsfree wil het ook nog wel eens hard gaan, als je weg moet gewoon laten liggen :P
en verlichting aan uiteraard :)
met logo dat helemaal zwart is (al maakt dat bijna nix uit), en wat ook goed werkt, zorgen dat de ontvangst slecht is, dan gaan de batterijen veel harder leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35478

Dit is misschien ook wel een handige:

Bel het nummer: 026-3557772

Je krijgt dan een bandje met de mededeling dat je verbonden bent met de ISDN beantwoorder van KPN telecom. Je wordt gevraagd de verbinding te verbreken en je wordt teruggebeld.

Op dat moment krijg je weer diezelfde stem te horen die het nummer weergeeft waarmee je hebt gebeld. Vervolgens wordt je verteld dat je stem vertraagd weergegeven wordt om zo het geluid van je toestel te testen. Je legt je toestel weg zonder de verbinding te verbreken en naar alle waarschijnlijkheid blijft de verbinding wel een tijdje in stand (ik heb na een minuut of 3 opgehangen, maar ik verwacht dat het wel even kan duren voordat de verbinding verbroken wordt).

Grtz Rik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 17:38
Een andere manier =

Je alarm over 1 minuut aflaten gaan, dan gaat ie trillen + geluid maken en dan onder je kussen stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3513

0800-1521

die bel ik vaak savonds! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
Ten eerste: de huidige generatie mobieltjes hebben accu's die niet meer ontladen te hoeven worden (mag wel, maar is niet echt meer nodig, of je moet je mobiel langer dan 5 jaar willen gebruiken).
Ten tweede: ga snaken ofzo. Dit vreet ook stroom, dus dan heb je mobiel ook zo leeg. Je kunt hem natuurlijk ook dag en nacht aan laten staan, dan is ie elke week wel leeg.

Nog een optie, laat em ff naar netwerken zoeken (10x), dan is ie ook wel leeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36147

Op zaterdag 15 september 2001 14:18 schreef eXhale het volgende:
112 >:)
:) LOL Idd, ophangen, en ze dan terug laten bellen. Tel opnemen,
en beetje kreunen enzo :) Alles goed meneer? uhhhhhhhhh...
Blijven ze wel hangen hoor! Kost je nix, en acuutje leeg.

Waarom haal je geen Li-ion accu?
Op vrijdag 14 september 2001 18:09 schreef _Menno_ het volgende:

WHAHAHAHAHA! Wat een griet zeg... :D
Op maandag 17 september 2001 01:42 schreef zedonite het volgende:
Een andere manier =

Je alarm over 1 minuut aflaten gaan, dan gaat ie trillen + geluid maken en dan onder je kussen stoppen :)
Deek ook welles. Maar na verloop van tijd, kapt ie ermee :(
Trillen en rinkelen enzo dan, de gsm zelf niet.
Op vrijdag 14 september 2001 18:59 schreef Aikon het volgende:
Er zit bij nokia een terugbelfunctie op. Na 10 sec belt ie terug als ze ophangen ofzo. Dan gratis sex nummer opzoeken (0800-8448 ofzo toch? :) ) en dat bellen. Zo deed ik het vroeger, nu doe ik het niet meer. Je wordt toch wel beroofd voordat je batterij kapot is :P
Da's ook wel een goeie tip, maar doe hem dan bij 112 >:)
Lullig, beetje fout ook. Maar wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaveGozer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2007

GaveGozer

That's Me

hahahahaha
voor test1 kies 1
voor test2 kies 2
wat eeh stomme doos zeg!!!!! op dat kpn nummer

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

Pagina: 1