NL geeft relatief veel uit aan privacy - Maar AP deelt niet…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bw_van_manen
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-05 10:26
Artikel: review: NL geeft relatief veel uit aan privacy - Maar AP deelt niet de meeste...
Auteur: @TijsZonderH

De grafiek met het budget per toezichthouder is in dark mode zeer slecht leesbaar. Alleen door de tekst te selecteren is duidelijk waar de gegevens over gaan. Bij de andere grafieken gaat dit gelukkig beter. Zouden jullie de opmaak van de eerste grafiek gelijk kunnen trekken met de rest van de grafieken uit het artikel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87YVRpF90ondZ59oAyT5Fy4_r08=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7PS8tfXrGcW98jPMy2342QiB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLQdpaUuEKgcN6FPgNZoGOX_wiM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c4pqLFCvCvoHPHng0XMKSdyo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 14:38

DaFeliX

Tnet Devver
Bij mij gaat dit wel goed, dwz, in darkmode zie ik witte tekst. Kan het zijn dat het ondertussen al opgelost is?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 22:48

Hayte

Nieuwsredacteur
Ik heb de grafieken vanochtend aangepast om ze geschikt te maken voor darkmode, maar dat was voor 10u. Als het goed is werken ze nu dus allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 23:21
Aangezien er geen rekening lijkt te zijn gehouden met verschillen in takenpakket van de instituten en de manier van financieren niet is meegenomen, snijdt deze analyse dan nog hout?

zou het artikel niet gewoon offline gehaald moeten worden in afwachting van een nieuwe analyse? Dit lijkt me haast een ongewild gevalletje fake news. Of aanvullen hoe hiervoor gecorrigeerd is.
Zie reactie R4gnax.

[ Voor 3% gewijzigd door ustinov op 24-12-2024 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 00:40
Tijs schrijft:
Italië heeft ondertussen met 59 miljoen inwoners bijna drie keer het inwoneraantal van Nederland.

Dat is zou moeten zijn: ruim drie keer.