Inbouwspots en dampscherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 12:23
Mijn vraag
Bij de aankoop van de inbouwspots voor slaapkamers en badkamer hebben we iets over het hoofd gezien. De spots hebben een lengte van 79mm. De ruimte tussen pleister-gyplat en het dampscherm zal ongeveer 4,5 cm zijn.
Ik had graag gebruik gemaakt van afstandhouders om op deze manier het dampscherm geen contact te laten met met de inbouwspot.
Nu vraag ik mij af of het wel zal lukken om het dampscherm 5 cm dieper te duwen zonder het dampscherm te scheuren?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-09 20:27
Hoe groot is het boorgat van de spots? mss kun je door het boorgat het dampscherm in snijden, en op maat maken dmv dampscherm (reparatie)band.

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:04
Je kunt spotclips gebruiken. Gewoon proberen. Zitten normaal geen scherpe randen aan en een goed dampscherm scheurt niet zomaar

[ Voor 64% gewijzigd door Krijnemans op 23-12-2024 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 08:33
Als je zo weinig ruimte hebt, let dan ook even op de warmte die een spotje kan produceren. Met een LED lichtbron gaat het wel goed, maar halogeen spotjes kunnen aardig warm worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
kleinere inbouwspots zijn geen optie? ja is misschien zonde als je al spots hebt.... (evt marktplaatsen)

404 Signature not found