Specs in Pricewatch matchen niet met shop

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Topicstarter
Ik heb na het toepassen van een aantal filters een laptop gevonden in de Pricewatch: uitvoering: Lenovo ThinkPad E14 Gen 3 (20Y70084MH)

Als ik nu doorklik naar de enige aanbieder blijkt dat ik voor dat geld helemaal niet die laptop kan kopen: voor dat geld heb ik een zwaar uitgekleed model, met de mogelijkheid dat tegen betaling weer te upgraden. Dit lijkt me niet de bedoeling, toch?

Edit: typo in de topic-titel, sorry! Ik zie ook dat ik eerder dit topic heb aangemaakt, maar ik kon het net niet terugvinden:
Refurbished producten hebben regelmatig andere specificaties

[ Voor 17% gewijzigd door marcieking op 22-12-2024 18:44 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Goed punt, eigenlijk ook raar dat je bij refurbished producten geen prijsfouten kan melden, zoals dat bij nieuwe producten wel kan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@marcieking Ik heb mijn collega erop gezet, ik heb ook eentje met 14(!) verschillende configuraties bij 1 uitvoering bij ons gevonden.

@Wild Chocolate Dat is ons ook een doorn in het oog, want wie weet hoeveel fouten we zo missen. Helaas is voor nu de enige mogelijkheid een topic te openen of ons te mailen, bij toekomstige redesigns wil ik het wel weer op tafel gooien, net als het meldpunt voor 'normale' prijzen en verbeteren specs, die zitten best wel verstopt.

Dit topic is gesloten.