Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 16:03
Heb een abonnement genomen op tv-vlaanderen en wil deze afspelen op tivimate, wil iemand me helpen met de instellingen?

Ik weet niet welk server adress ik moet ingeven. Gebruikersnaam en paswoord heb ik.

mvg

Nils

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Tivimate is een app voor het weergeve van, eigenlijk uitsluitend, illegale iptv-diensten. Wat is er mis met de reguliere tv-Vlaanderen app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
Niets mis mee, werkt fijn, ik wil kunnen opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit kan. Je kan via hun app vast wel terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
S1NN3D schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:56:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit kan. Je kan via hun app vast wel terugkijken.
Zeven dagen slechts, dus ik begrip wel waarom TS een andere oplossing wil. Maar al die semi-legale iptv-apps ondersteunen natuurrijk geen drm, dus kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aanname: Tivimate is net zo legaal als Kodi zolang je bron (IPTV, videobestanden, etc) dat ook is. In dit geval TV Vlaanderen en dat is legaal

@Nilos128
De vraag is nu of je betaalde functionaliteit wilt omzeilen, bijv door geen opname-abonnement te nemen. In dat geval kunnen we je niet helpen. Als je echter vrij bent om je apparaat, afspeelsoftware én bewaarmethode zelf te kiezen; dan wel.

Kun je toelichten wat je exact wilt bereiken? En wat er nu niet lukt? Graag daarbij ook vermelden wat het beleid van TV Vlaanderen is hierin. Allicht hebben zij ook een helpdesk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
Zopas even gebeld met TV Vlaanderen. Volgens de medewerker mag je via andere software ook hun iptv stream bekijken. Je hebt twee mogelijkheden om te kijken: ofwel via hun app ofwel via een internet URL. Daar hoef je dan je gebruikersnaam en paswoord op te geven. Toen ik vroeg over opnemen vertelden ze me dat dit niet werkt in hun app en dat je enkel 7 dagen kan terugkijken. Stel nu dat ik enkel wil kijken via Kodi of via een andere programma...Kan iemand mij hier dan zeggen hoe dat in zijn werk gaat? Alvast bedankt en een vreugdevol Kerstfeest vanavond aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
In Kodi kan ik alle zenders zien met de add-on van TV-Vlaanderen, enkel als ik een tv kanaal selecteer, dan krijg ik geen beeld Onderaan komt er ook info over de broadcast: soort geluid, resoltie, enz... maar beeld blijft zwart....Niemand?
Pagina: 1