Weet iemand ergens een prebuilt Ubuntu desktop image te downloaden? Ik heb het probleem dat ik hier een Intel Nuc heb die met geen mogelijkheid wil booten van een USB stick. Na indrukken F10 ziet hij de USB-stiuck prima, maar wil er simpelweg niet van booten. Meerdere USB-sticks geprobeerd, meerdere Linux-ISO's geprobeerd, meerdere ISO->bootable USB-sticks programma's geprobeerd. Die weg loopt simpelweg dood.
Nu heb ik deze Nuc eerder voorzien van Ubuntu, door hier een prebuilt image te downloaden en deze direct op de SSD te zetten. Maar die is weg en ik heb hem zelf niet meer
Ik zit al de halve dag te googlen of er ergens anders een prebuilt image te vinden is, maar ik kan niets vinden. Weet iemand er één? Bij voorkeur Ubuntu, maar op dit punt is bijna elke distro acceptabel.
En voor 101% duidelijkheid: ik ben dus niet op zoek naar een ISO, maar naar een IMG.
Nu heb ik deze Nuc eerder voorzien van Ubuntu, door hier een prebuilt image te downloaden en deze direct op de SSD te zetten. Maar die is weg en ik heb hem zelf niet meer
Ik zit al de halve dag te googlen of er ergens anders een prebuilt image te vinden is, maar ik kan niets vinden. Weet iemand er één? Bij voorkeur Ubuntu, maar op dit punt is bijna elke distro acceptabel.
En voor 101% duidelijkheid: ik ben dus niet op zoek naar een ISO, maar naar een IMG.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet