If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat let je om ff te gaan testen dan ?
Dan merk je het direct
Tux rulez man !
Ik heb er alleen een hekel aan om de processor eraf te halen. Ik weet wel dat als je het goed doet dat het geen kwaad kan, maar toch.Op vrijdag 14 september 2001 13:01 schreef Stealthje het volgende:
Je zegt, dat je beschikking hebt over beiden processoren ...
Wat let je om ff te gaan testen dan ?
Dan merk je het direct
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Welke koeler gebruik jij dan wel en welke settings?Op vrijdag 14 september 2001 13:03 schreef martian het volgende:
Ik krijg mn 1200 op standaard voltage met gemak op 1400 en hij loopt al 2 weken stabiel.
Ik krijg de mijne helemaal niet tot 1400, zelfs niet nu met
men nieuwe ocz PC150-memory!
Opstarten van de harde schijf doet ie al helemaal niet!
1333 is het max wat ik aankan, en dat met een AXIA!
rsnel
Ik gebruik een spire cooler met koperen onderkant. PC 2100 DDR geheugen op een msi K7T266 mobo. Een FSB van 145 en een muliplier van 9,5 met 1,85 volt. Hij wordt 51 graden stressed, maar aangezien mijn systeemtemp. ook al 47 graden is heb ik nog wat casefans nodig. Wat heb jij eigenlijk voor moederbord?Op vrijdag 14 september 2001 13:09 schreef Fire69 het volgende:
Welke koeler gebruik jij dan wel en welke settings?
Ik krijg de mijne helemaal niet tot 1400, zelfs niet nu met
men nieuwe ocz PC150-memory!
'k heb een a7v133, 2* 256mb PC150 van ocz, en momenteel een goedkoop taisol-koelertjeOp vrijdag 14 september 2001 13:13 schreef Daacuso het volgende:
[..]
Ik gebruik een spire cooler met koperen onderkant. PC 2100 DDR geheugen op een msi K7T266 mobo. Een FSB van 145 en een muliplier van 9,5 met 1,85 volt. Hij wordt 51 graden stressed, maar aangezien mijn systeemtemp. ook al 47 graden is heb ik nog wat casefans nodig. Wat heb jij eigenlijk voor moederbord?
146 is de max fsb die ik kan zetten, multiplier 9.5, als ik dan nog iets verhoog, krijg ik bluescreens!
Als je goed de vraag leest en weet waar het om gaat, dan hebben de postings van "ik haal makkelijk xxxxMhz met mijn processor totaal geen nut!
Dit moest ik effe kwijt... sorry voor de overlast.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou vindt je het niet genoeg. Hij geeft misschien wel 1333 aan. Maar reken het maar uit het is bijna 1400. Onderling zit er namelijk ook nog wel verschil tussen de axia'a. Maar kijk eens wat hij met voltage verhoging op 10 x 140 doet. En misschien dat ie met goede koeling wel hoger wil.Op vrijdag 14 september 2001 13:18 schreef Fire69 het volgende:
[..]
'k heb een a7v133, 2* 256mb PC150 van ocz, en momenteel een goedkoop taisol-koelertjemet arctic silver dertussen.
146 is de max fsb die ik kan zetten, multiplier 9.5, als ik dan nog iets verhoog, krijg ik bluescreens!
Zal effe proberen op 10*140, had ik nog niet aan gedacht!
Helemaal mee eens. Waar ik meer aan had was www.overclockers.nl Daar zag ik net toch wel dat er meer mensen zijn die boven de 1400 komen met een 1,2 dan met een 1,0. En daarnaast heb ik nog niet antwoord op mijn vraag over de warmte productie van een 1,0 op bijv. 1200 in vergelijking tot een 1200 gewoon op 1200.Op vrijdag 14 september 2001 13:26 schreef Merely het volgende:
Ik verbaas me over het feit dat sommigen nog steeds posten hoeveel zij wel/niet halen met hun AMD daar het algemeen bekend is dat de ene processor de andere niet is. Vooral de lekker makende postjes van tweakers die een veel hoger resultaal halen (depostings) bereiken alleen dat de topicstarters nog gefrustreerder raken. Ik zou zeggen: proberen is weten, en weten is o.a. de FAQ.
Als je goed de vraag leest en weet waar het om gaat, dan hebben de postings van "ik haal makkelijk xxxxMhz met mijn processor totaal geen nut!
Dit moest ik effe kwijt... sorry voor de overlast.
Verwijderd