Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radijsjes
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Hoi,

Ik ben op zoek naar een smartwatch waarmee ik kan sporten (hardlopen) en muziek kan luisteren het liefste online (dus niet spotify offline oid). GPS en hardslag minder belangrijk maar wel een pre.

Ik kan op de best buy afgaan, maar ik mis daarbij de optie dat je online naar muziek kan luisteren.

Prijs mag vrij hoog zijn als het een smartwatch is die lang mee gaat. Denk aan 400-800 euro.

Kan iemand me helpen mehiermee?

Ik dacht zelf aan een smartwatch met simkaart. Is dat een goede optie?

[ Voor 11% gewijzigd door Radijsjes op 22-12-2024 14:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:53
Als je online muziek wil luisteren via je horloge heb je internet nodig op het horloge, en dat kan via een simkaart, of door je telefoon mee te nemen.
Dus vraag 1: wil je zonder of met telefoon hardlopen ?

Dan is sommige apparatuur merkgebonden handiger. Dus Apple iPhone plus iWatch plus AirPods bijvoor of Samsung Galaxy Phone plus Watch plus Buds.
Dus vraag 2: zit je in een bepaald ecosysteem met merk telefoon of oortjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radijsjes
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Android, Ik heb een oneplus.

liever niet met telefoon. Dat doe ik nu al, dan heeft een smartwatch geen toegevoegde waarde (afgezien van hartslagmeter).

[ Voor 69% gewijzigd door Radijsjes op 22-12-2024 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:18
Je wilt online luisteren, dan kom je bijna automatisch uit op een Apple Watch of een Galaxy watch LTE met een multisim. Niet iedere provider levert die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:53
In de Pricewatch kun je filteren op horloges met 4G/LTE sim ondersteuning. Vervolgens op compatibel met Android. Dat geeft een idee van de opties.

Daarnaast moet je bij je mobiele provider informeren welke merken en modellen zij ondersteunen. Niet elke provider ondersteunt sim kaarten in horloges, en als ze het doen, niet alle merken en modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 14-05 21:03
Ik zou gaan voor de Samsung Galaxy Watch Ultra, daar zit alles op en aan en krijgt nog jarenlang updates.
Er zit ook een simkaart in dus jouw telefoon kun je thuislaten. Er zit krasvrij glas in en het is ook nog een mooi horloge om te zien. Dit horloge is onder de 500 euro te koop (o.a. Mediamarkt).
Het enige nadeel is dat het horloge vrij groot is dus ik zou het wel eerst om de pols gaan passen.
De Samsung Galaxy Watch 7 kan bijna hetzelfde, is goedkoper en ook wat kleiner maar heeft een kortere accuduur.
Pagina: 1