Klipsch Cinema 600 + Klipsch surround 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiemBacon
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik ben 3,5 jaar tevreden eigenaar van de Klipsch Cinema 600 soundbar met subwoofer. Dit jaar besloot ik het systeem uit te breiden met de surround 3 speakers van Klipsch. Dat heeft voor de nodige hoofdpijn gezorgd:

De eerste set surround speakers die ik kocht bij HelloTV kreeg ik niet gepaird met mijn soundbar. Er zit een usb transmitter bij de surround speakers die in de soundbar gaat en connectie zou moeten maken met de speakers. Dat lukte niet. Ik vermoedde een defecte transmitter. Ik kon de speakers echter niet omruilen omdat HelloTV geen andere voorraad heeft.

Ik heb toen een nieuwe set surround speakers bij een Duitse winkel gekocht maar ook deze kreeg ik niet aan de praat. De surround speakers doen het, maar de soundbar herkent de usb transmitter niet. Omdat dit de tweede set is leek het me onlogisch dat ik twee defecte transmitters heb gekregen, dus wellicht zit het probleem in de usb poort van de soundbar.

Ik heb contact opgenomen met Klipsch, die gaven aan dat ze vanuit de vs niks voor me kunnen betekenen en dat ik naar een Klipsch dealer in Nederland moet gaan.

Bij de Klipsch dealer in 's-Hertogenbosch (audio expert) werd ik nog net niet de winkel uitgelachen omdat ze daar alleen in "het hogere segment van Klipsch" handelen.

Ik heb de soundbar bij Coolblue gekocht maar die hebben de surround speakers niet op voorraad. Op de soundbar heb ik geen garantie meer. Toch heb ik hem voor reparatie opgestuurd maar heb hem ongeopend en ongerepareerd retour ontvangen van Coolblue.

Heeft iemand hier misschien nog een suggestie voor mij? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:55
Firmware netjes bijgewerkt?

Normale pairing stappen doorlopen? 3sec inhouden bij de speakers en de bar?

Netjes 1 speaker op de L switch staan en de ander op R? Zo ja wissel ze eens om.

Geprobeerd wanneer ze dich bij elkaar staan?