Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-05 15:59
Sorry als dit niet de plek is om deze vraag te stellen.

Half jaar geleden heb ik een lease contract afgesloten omdat ik twijfelde of ik een tablet wat voor mij was. Was het niks kon ik na een half jaar omruilen voor een nieuwe telefoon, was het wel wat kon ik er een jaar plezier van hebben.

Ik merkte na een maand dat de tablet meer stof hapte dus ging ik al rond kijken om na het eerste half jaar een nieuw toestel uit te kiezen. Echter (Ik weet het, ik had het veel eerder moeten googlen) zie ik verschrikkelijk review over Evollis over hun lease toestel dat ze ontzettend veel geld moeste bij lappen na het inleveren van hun toestel. ook wanneer er (haast) geen schade ter spraken is. Dit schrikt mij toch wel erg af om uberhaupt nog een toestel upgrade te nemen.

Zijn er mensen hier op de forum die ervaring hebben met Evollis en hoe hun het beleven?
Zelf merk ik al dat de klantenservice al erg slecht is en nauwelijks reageert en heel traag van begrip zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

zoeken naar 'Evollis'

Blijkbaar meerdere negatieve ervaringen te vinden. Gezien Trustpilot al meerdere negatieve ervaringen aantoont, denk ik dat men hier over het algemeen hetzelfde ervaren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Rest de vraag, wat wil je precies met dit topic. Dat we hier ook nog eens negatieve ervaringen gaan opsommen lijkt me niet per se nuttig. Dus, wat is je insteek hier? Waar zouden we mee kunnen helpen?