AutoScout24 "Directe verkoop" ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-04 23:34
Hallo hallo,

ik heb mijn auto te koop staan op autoscout, maar nou zag ik ook een optie voor "directe verkoop", auto wordt dan nagekeken bij een partner(gewoon een autohandelaar die is aangesloten bij het partnerschap).

Nou is de dichtstbijzijnde voor mij in Apeldoorn, maar het gaat mij nu even om ervaringen hiermee. Op de website zie je een minimum, gemiddelde en hoogste prijs te zien, maar hoe erg wordt hier na gekeken tijdens de eerste afspraak?

Ik snap dat de prijs vaak veel minder is dan wat je ervoor kan krijgen, maar ik ben niet geheel ontevreden met de geschatte prijs die ik in eerste instantie zie.

Heb ondertussen de handelaar even een mailtje gestuurd, dus het is even wachten op antwoord, maar in de tussentijd leek het mij interessant of andere mensen hier gebruik van hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kijk goed of je al een overeenkomt aangaat als je alleen nog maar die website invult en verzendt.
Als je dan hun uiteindelijke bod (nog lager dan het minimum "want je hebt niet alle gebreken gemeld") weigert dan komen ze met e.o.a. boete aanzetten die je moet betalen "want contract".

Man has 2 testicles but only 1 heart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-04 23:34
Juup schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:31:
Kijk goed of je al een overeenkomt aangaat als je alleen nog maar die website invult en verzendt.
Als je dan hun uiteindelijke bod (nog lager dan het minimum "want je hebt niet alle gebreken gemeld") weigert dan komen ze met e.o.a. boete aanzetten die je moet betalen "want contract".
Zal dus beter zijn om direct contact met de garage op te nemen zodat ik nergens aan vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09
Twee jaar geleden heb ik mijn auto verkocht. Bij de merkdealer waar ik de auto gebruikt gekocht heb en de auto in onderhoud was. Eerste bod, 9,5k. Niet aangenomen en na een kwartiertje kreeg ik 11k geboden. Sneaky verkopers trucje.
Wijkopenautos.nl bood 14k maar vond tig "gebreken" om dan.op 8,5k uit te komen.
ANWB verkoopservice kwam met een GEGARANDEERD bod van 7,5k. Ja, zo kan ik ook garantie geven.....