Mijn vraag:
Ik heb deze laptop sinds een paar dagen in huis.
Werkt perfect, alleen wil ik een schone Windows installatie erop zetten (ik heb het niet zo met voor geïnstalleerde versies).
Nu staat Windows erop en alles werkt, behalve de touchpad.
Hardware matig is deze in orde want met de voor geïnstalleerde versie werkt hij gewoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Acer Aspire 3 A315-59-35ND model no N22C6
Windows 11 Home
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Al diverse drivers vanaf de site van Acer proberen te installeren:
https://www.acer.com/us-e...ct-support/Aspire_A315-59
Echter zonder succes.
Ik weet ook niet precies welk apparaat ik in apparaatbeheer moet aanpassen, er staat nergens een uitroepteken bij.
Iemand enig idee welke driver ik daarvoor moet hebben?
P.S. Ik vind een schone installatie bij deze laptop wel moeizaam gaan, ik moest eerst al een stuurprogramma tijdens de installatie installeren om de SSD schijf te kunnen zien, evenals de Wlan driver. Ik ben gewend dat hij alles automatisch al herkend. Maar goed, het is wat het is
EDIT
Echt serieus, zit ik allerlei drivers te testen blijkt dat ik gewoon simpelweg op F10 moet drukken om hem aan te zetten. Staat het blijkbaar bij een schone Windows installatie standaard uit
Opgelost dus haha
Ik heb deze laptop sinds een paar dagen in huis.
Werkt perfect, alleen wil ik een schone Windows installatie erop zetten (ik heb het niet zo met voor geïnstalleerde versies).
Nu staat Windows erop en alles werkt, behalve de touchpad.
Hardware matig is deze in orde want met de voor geïnstalleerde versie werkt hij gewoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Acer Aspire 3 A315-59-35ND model no N22C6
Windows 11 Home
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Al diverse drivers vanaf de site van Acer proberen te installeren:
https://www.acer.com/us-e...ct-support/Aspire_A315-59
Echter zonder succes.
Ik weet ook niet precies welk apparaat ik in apparaatbeheer moet aanpassen, er staat nergens een uitroepteken bij.
Iemand enig idee welke driver ik daarvoor moet hebben?
P.S. Ik vind een schone installatie bij deze laptop wel moeizaam gaan, ik moest eerst al een stuurprogramma tijdens de installatie installeren om de SSD schijf te kunnen zien, evenals de Wlan driver. Ik ben gewend dat hij alles automatisch al herkend. Maar goed, het is wat het is
EDIT
Echt serieus, zit ik allerlei drivers te testen blijkt dat ik gewoon simpelweg op F10 moet drukken om hem aan te zetten. Staat het blijkbaar bij een schone Windows installatie standaard uit

Opgelost dus haha
[ Voor 9% gewijzigd door knorde op 21-12-2024 18:30 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl