• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:05
Ff Dit topic een beetje kicken 😃

De tablet van mijn zoon loopt onder mijn eigen google account, deze wil ik wijzigen naar zijn “nieuwe” Google family link account.

Alleen nu komt ie, wat gebeurt er met zijn geïnstalleerd apps?

Roblox is een account, brawlstar heeft een supercell id, maar ik ben bang dat ik gekochte content kwijt raak een goed voorbeeld is bijv FC Mobile welke ik (nog) niet gelinked heb aan een email adres.

Dus samengevat, mijn google account verwijderen en de tablet toevoegen aan family link, betekent dit een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

DaYwaLkUr schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:17:
Ff Dit topic een beetje kicken 😃
Nope. Inderdaad heel terecht om eerst in oude topics te kijken, maar daarna kan een losse vraag prima in een los topic. Ik heb dus even afgesplitst van Google Family Link

Verder heb ik geen idee, ik heb geen Android devices.

Bedoel je een nieuwe account met nieuw mailadres, of een nieuwe 'familie'? Oeps ik lees niet. Ik zou denken dat games aan de account hangen.

Soms kan je een game lostrekken van de Android account en linken aan een ander soort account. Bv. Roblox-eigen account. Maar dat zal je per game willen checken en proberen.

En verplaats dus even naar de Android-buren.

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 21-12-2024 13:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)