Tv advies tot €750

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnerboy1986
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21-12-2024
Mijn vraag:

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Nu in bezit Samsung NU8000.
Doel: Gaming (PS5) en streaming ( Disney, netflix et.)
Gebruik: Samsung soundbar q950

Voorkeur: 55 inch tv met 120+ hz en Dolby Atmos ondersteuning.

Wat ik al gevonden:
Ik zag toevallig de hisense 55u8kq (2023) voorbij komen voor €700, maar kan weinig reviews vinden.
Heeft er iemand ervaring met deze tv of weet iemand een beter alternatief, dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor jullie reacties/adviezen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:40
Best Buy Guide: Beste allround tv's

Er is toevallig net eergisteren een update geweest :)
Even omlaag scrollen voor de goedkopere reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Grunnerboy1986 Het format wat je krijgt bij een nieuw aankoopadvies topic is er om ingevuld te worden. Niet om te verwijderen.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nu heb je op de meest summiere manier antwoord gegeven met als laatste vraag "is deze goed, wie weet een betere". Op Tweakers verwachten we wel meer eigen inzet. Gebruik bijv. de Pricewatch eens. Wat komt daar uit? Wat zeiden de reviews die je wel gevonden hebt? Etc. Hierdoor krijg jij betere antwoorden en andere lezers hebben dan ook nog wat aan jouw topic. Waarom wil je bijv. Atmos ondersteuning terwijl je een soundbar gebruikt? WIl je ook 4k, HDR? etc.

Ik doe je topic nu op slot. Je kunt mij DM'en ter heropening (op mijn naam klikken en een bericht sturen) waarna je je vraag aanvult, of zelf een nieuw uitgebreider topic starten. Het gaat overigens niet om het gebruik van meer woorden, maar om completere antwoorden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.