Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met onderstaande onderdelen wil ik de PC zelf bouwen en uiteindelijk gebruiken voor Gamen (singleplayer games, dus 144 FPS is niet nodig) op min 4k 60 fps maar ben van plan meer video bewerking te gaan doen dan gamen, denk aan Adobe lighthouse en PremierePro etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 max
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor 1400 euro max, graag de beste videokaart en CPU, daarnaast 2 TB ssd en later voor opslag HDD 4tb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi, Gigabyte, kingston. Tenzij andere opties, dan graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind onderstaande case wel echt mooi. Daarnaast geen glas aan de zijkant van de case. Voor de rest maakt het mij niet uit
Ga je overklokken?
IOverklokken nee, max settings wel graag.
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie kunnen helpen met onderstaande onderdelen, zijn deze compatible en zijn er betere opties dan onderstaande. Heel erg bedankt.
Met onderstaande onderdelen wil ik de PC zelf bouwen en uiteindelijk gebruiken voor Gamen (singleplayer games, dus 144 FPS is niet nodig) op min 4k 60 fps maar ben van plan meer video bewerking te gaan doen dan gamen, denk aan Adobe lighthouse en PremierePro etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 max
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor 1400 euro max, graag de beste videokaart en CPU, daarnaast 2 TB ssd en later voor opslag HDD 4tb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi, Gigabyte, kingston. Tenzij andere opties, dan graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind onderstaande case wel echt mooi. Daarnaast geen glas aan de zijkant van de case. Voor de rest maakt het mij niet uit
Ga je overklokken?
IOverklokken nee, max settings wel graag.
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie kunnen helpen met onderstaande onderdelen, zijn deze compatible en zijn er betere opties dan onderstaande. Heel erg bedankt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800XT Boxed, zonder koeler | € 279,09 | € 279,09 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 99,- | € 99,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7600 XT GAMING OC 16G | € 339,- | € 339,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Chalk White | € 138,95 | € 138,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 87,66 | € 87,66 |
3 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 120mm PWM, Zwart | € 22,27 | € 66,81 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BB/32 | € 58,99 | € 58,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 131,99 | € 131,99 |
Totaal | € 1.330,49 |