Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuwe game PC waar ik een aantal jaar mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en scherm (1440p) heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik dat het een aantal meer kan gaan en dat het grotere spellen zoals Cyberpunk, Jedi Fallen Order en Star Wars Outlaws kan draaien op minimaal 60fps op 1440p (hoeft niet per se op ultra graphics settings).
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie naar mijn lijst en eisen kijken en kunnen aangeven of dat te behalen is, en zo niet wat ik dan eventueel moet gaan aanpassen. En dat de configuratie/combinatie van onderdelen geen problemen oplevert en de beste prijs/prestatie hebben ivm mijn beperkte budget
Ik ben op zoek naar een nieuwe game PC waar ik een aantal jaar mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en scherm (1440p) heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik dat het een aantal meer kan gaan en dat het grotere spellen zoals Cyberpunk, Jedi Fallen Order en Star Wars Outlaws kan draaien op minimaal 60fps op 1440p (hoeft niet per se op ultra graphics settings).
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie naar mijn lijst en eisen kijken en kunnen aangeven of dat te behalen is, en zo niet wat ik dan eventueel moet gaan aanpassen. En dat de configuratie/combinatie van onderdelen geen problemen oplevert en de beste prijs/prestatie hebben ivm mijn beperkte budget
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 184,90 | € 184,90 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7600 XT GAMING OC 16G | € 339,- | € 339,- |
1 | Behuizingen | Montech AIR 100 ARGB Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 103,10 | € 103,10 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | WD Black SN770 1TB | € 70,86 | € 70,86 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 999,02 |