Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kwam op GoT geen topic tegen over de Oneplus 13, dus vraag ik het even in een topic.

De Oneplus 13 kun je op dit moment aanbetalen met 50 euro zodat je 50 euro extra korting zal krijgen (en een onbekend kado, zullen wel doppies zijn die ik al heb) na de launch. Echter geeft Oneplus geen verkoopprijs op. Dat riekt een beetje naar een vrijbrief om daarna een willekeurige verkoopprijs te vragen.

Wie weet hoe dit precies zit? Als ik hem nu bestel, kan ik dan alsnog annuleren als het toestel ineens astronomisch duur blijkt te zijn, of zijn er misschien slimmere manieren? Ben ik dan de aanbetaling kwijt?

Ik neig erg naar dit toestel, maar vind het tegelijkertijd wel een forse prijs voor een toestel, ondanks natuurlijk dat het een top toestel is.

Voorheen had ik altijd een toestel van de zaak (S2, S5, S8, S10, S22). Nu heb ik een maandelijkse vergoeding waar ik een toestel van kan kopen, maar het geld verdwijnt natuurlijk gewoon met de rest van het huishoudgeld :P

Ben benieuwd wat jullie ervaring is met dergelijke acties. Kopen bij de fabrikant op deze manier, of gewoon even wachten en later kopen bij een normale verkopende partij?

Link: https://www.oneplus.com/nl/oneplus-13
Wees er snel bij-aanbieding:
Betaal vooraf € 50,00 om extra €50 korting te krijgen en ontvang een gratis cadeau ter waarde van maximaal €279.
Betaal het restsaldo tussen January 7th 17:35 PM - January 12th 00:00 AM.
De volledige prijs van de OnePlus 13 wordt op 7 januari 2025 bekendgemaakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 20-12-2024 15:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57
Je kan toch gewoon even op het knopje 'voorwaarden' klikken op de pagina die je linkt?
Laatste betalingsfase:

Campagneduur: 7 jan, 17:35 CET 2025 - 11 jan, 23:59 CET 2025.

1. De prijs van de OnePlus 13 wordt in deze fase weergegeven.

2. Betaal het resterende bedrag binnen de gespecificeerde tijdslimiet. Als u het resterende bedrag niet betaalt voor de vervaldatum, wordt uw gereserveerde bestelling (evenals de 50 € kortingsbon en gratis cadeaus) geannuleerd en wordt de aanbetaling binnen 1-7 werkdagen teruggestort op de betaalrekening.

3. Je kunt de bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als je besluit de bestelling te annuleren, wordt je betaling (inclusief aanbetaling en definitieve betaling) apart aan je geretourneerd.

4. Als u de laatste betaling doet, kunt u uw huidige verzend- of factuuradres niet meer wijzigen.

5. Bij het uitvoeren van de laatste betaling kunnen de verzendmethoden niet worden gewijzigd.

6. De 50 € kortingsbon voor de OnePlus 13 kan worden toegepast op de laatste betaling.

7. U kunt gebruik maken van inruilen bij het betalen van het saldo.
Je kan dus niet betalen en dan krijg je je 50 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bartske schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:40:
Je kan toch gewoon even op het knopje 'voorwaarden' klikken op de pagina die je linkt?

[...]

Je kan dus niet betalen en dan krijg je je 50 euro terug.
Het was mij niet heel erg duidelijk, maar bedankt! Ik had een beetje het gevoel van een addertje onder het gras. Ben wel eens eerder in dergelijke dingen getuind waarbij het achteraf toch niet zo gunstig was. Dus ben een beetje voorzichtig.

[ Voor 3% gewijzigd door Fairy op 20-12-2024 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Het goedkoopste model van de OnePlus 13 zal vermoedelijk bij de launch zo'n 1000 euro kosten. Ik weet niet of jij dat een astronomisch bedrag vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door RepareerDroid op 20-12-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:47
De OnePlus 13 gaat sowieso wat duurder worden dan de OnePlus 12, want de prijs is ook in China gestegen. Het is alleen nog niet bekend welke geheugenconfiguraties wij hier gaan krijgen in Europa. We krijgen sowieso niet het model met 1TB opslag en 24GB RAM. Het goedkoopste model heeft 256GB opslag en 12GB RAM. Daarnaast zijn er twee versies met 512 GB opslag. Eén met 12GB RAM en de ander met 16GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Hoe kan ie hier nu al aangeboden worden voor <1000 euro. De goedkoopste versie met minste RAM/opslag is zelfs maar 667 euro...

Is dit een betrouwbare shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:23:
Hoe kan ie hier nu al aangeboden worden voor <1000 euro. De goedkoopste versie met minste RAM/opslag is zelfs maar 667 euro...

IMPORTANT: Region Lock erased, COLOR OS Version (no Android Auto, no eSIM) - Oxygen OS comes when Oneplus releases it globally (flash maybe possible afterwards, but no guarantee)

Supported languages: Arabic, Bengali, Burmese, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional - Hong Kong), Chinese (Traditional - Taiwan), Dutch, English, Filipino, French, German, Hindi, Indonesian, Italian, Japanese, Khmer, Korean, Lao, Malay, Nepali, Portuguese, Russian, Spanish, Thai, Tibetan, Uighur, Vietnamese
Misschien wel. Misschien niet. Bedenk dat je nog kosten krijgt bij de douane voor invoer. Persoonlijk zou ik hem niet kopen.
Is mee gerommeld, en vermoedelijk kan je je garantie wel vergeten.. (suc6 met claimen in Azië)

[ Voor 6% gewijzigd door jack zomer op 01-01-2025 15:50 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jotyjo

TradingShenzhen verkoopt de Chinese versie van de OnePlus 13. Deze ondersteunt minder netwerk banden dan de globale versie (wel alle banden die hier gebruikt worden) en heeft geen eSIM. Daarnaast krijg je een Chinese oplader en heb je maar 1 jaar garantie in plaats van 2. Tot nu toe kan je 'm alleen kopen met de Chinese ColorOS ROM in plaats van de globale OxygenOS. De Chinese ColorOS heeft geen support voor Android Auto en geen locatie geschiedenis met Google Maps (Google Maps werkt voor de rest wel)

EDIT: Dit is wel een betrouwbare winkel. Ik heb zelf vorig jaar hier de iQOO 12 gekocht

[ Voor 4% gewijzigd door Jotyjo op 01-01-2025 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Jotyjo schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:50:
[...]

TradingShenzhen verkoopt de Chinese versie van de OnePlus 13. Deze ondersteunt minder netwerk banden dan de globale versie (wel alle banden die hier gebruikt worden) en heeft geen eSIM. Daarnaast krijg je een Chinese oplader en heb je maar 1 jaar garantie in plaats van 2. Tot nu toe kan je 'm alleen kopen met de Chinese ColorOS ROM in plaats van de globale OxygenOS. De Chinese ColorOS heeft geen support voor Android Auto en geen locatie geschiedenis met Google Maps (Google Maps werkt voor de rest wel)

EDIT: Dit is wel een betrouwbare winkel. Ik heb zelf vorig jaar hier de iQOO 12 gekocht
Bedankt voor je reactie. Ik had er al wat over gelezen op Reddit inderdaad.

Als ik 'm door de 'test' haal op hun website komt ik op 96%. Ben zelf niet vaak in het buitenland dus zou in principe oke moeten zijn. E-sim ben ik nog helemaal niet in thuis. Gebruik ook maar een nummer dus e-sim is voor mij overbodig.

Lader, tjsa.. Die heb ik hier nog wel liggen. Input is gewoon USB-c neem ik aan?

De ROM vind ik wel een dingetje. Als ik de normale OxygenOS flash (kan dit zonder bootloader unlock tegenwoordig?), kan ik die dan gewoon OTA blijven updaten? Of zal ik dat steeds handmatig moeten doen?

Google locatiegeschiedenis leuke gimmick, maar gebruik ik verder ook niet tbh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jotyjo
GrazendeKoe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 20:10:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik had er al wat over gelezen op Reddit inderdaad.

Als ik 'm door de 'test' haal op hun website komt ik op 96%. Ben zelf niet vaak in het buitenland dus zou in principe oke moeten zijn. E-sim ben ik nog helemaal niet in thuis. Gebruik ook maar een nummer dus e-sim is voor mij overbodig.

Lader, tjsa.. Die heb ik hier nog wel liggen. Input is gewoon USB-c neem ik aan?

De ROM vind ik wel een dingetje. Als ik de normale OxygenOS flash (kan dit zonder bootloader unlock tegenwoordig?), kan ik die dan gewoon OTA blijven updaten? Of zal ik dat steeds handmatig moeten doen?

Google locatiegeschiedenis leuke gimmick, maar gebruik ik verder ook niet tbh.
Het belangrijkste is dat die voor 4G B7 en B20 ondersteunt. Met de Chinese lader krijg je omvormer een waardoor je 'm ook hier kan gebruiken. De input is van de lader is als het goed is USB in plaats van USB-C. Je kan altijd nog een Europese lader kopen (Realme heeft bijvoorbeeld een SuperVOOC oplader voor €30 op Amazon).

Als het mogelijk wordt om de globale OxygenOS te flashen, blijft die gewoon OTA updaten. Een vriend van mij heeft vorig jaar de OnePlus 12 gekocht bij TradingShenzhen en die krijgt gewoon OTA updates met OxygenOS. De kans is groot dat het ook mogelijk wordt om dit met de OnePlus 13 te doen. Dat is pas echt zeker wanneer de OnePlus 13 wereldwijd uitgebracht wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Jotyjo schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 20:24:
[...]

Het belangrijkste is dat die voor 4G B7 en B20 ondersteunt. Met de Chinese lader krijg je omvormer een waardoor je 'm ook hier kan gebruiken. De input is van de lader is als het goed is USB in plaats van USB-C. Je kan altijd nog een Europese lader kopen (Realme heeft bijvoorbeeld een SuperVOOC oplader voor €30 op Amazon).

Als het mogelijk wordt om de globale OxygenOS te flashen, blijft die gewoon OTA updaten. Een vriend van mij heeft vorig jaar de OnePlus 12 gekocht bij TradingShenzhen en die krijgt gewoon OTA updates met OxygenOS. De kans is groot dat het ook mogelijk wordt om dit met de OnePlus 13 te doen. Dat is pas echt zeker wanneer de OnePlus 13 wereldwijd uitgebracht wordt
In Nederland draait 4G op b7 en b20 dus? Hoe zit het met 5G?

Wel vreemd dat ze daar nog met normale USB opladen zeg.. Dat spreekt me tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jotyjo
GrazendeKoe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 23:14:
[...]

In Nederland draait 4G op b7 en b20 dus? Hoe zit het met 5G?

Wel vreemd dat ze daar nog met normale USB opladen zeg.. Dat spreekt me tegen.
Niet alleen B7 en B20, maar dat zijn wel de belangrijkste netwerk banden voor 4G om te hebben. B7 vooral voor binnenshuis en B20 op de wat afgelegen plekken. Vaak ondersteunen de meeste Chinese telefoons wel alle 5G banden die hier gebruikt worden. Meeste Chinese telefoons ondersteunen vaak geen B20 en B7. B7 wordt over het algemeen iets vaker ondersteunt dan B20.

De OnePlus 13 zelf heeft wel USB-C, alleen de oplader zelf niet. Dat is ook het geval met de globale versie wanneer die beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 09:39
Meerdere toestellen bij Trading gekocht en altijd prima verzorgd. Overigens wil ik wel even reageren op @jack zomer waarin hdeze Tweaker aangeeft "succes met claimen in Azië".

Ik heb 1* problemen gehad met een toestel wat ik hier heb gekocht en de support zit ook in Duitsland. Dat werd prima opgelost verder. Ik weet dus niet of je uit ervaring spreekt maar het kan dus goed opgelost worden. Wel is het natuurlijk nog steeds altijd minder dan wanneer je bij een EU geregistreerde shop koopt.

Ben zelf ook wel benieuwd naar het toestel zelf, het begint te kriebelen maar voorlopig zit ik nog goed met de Pixel 8.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kolbe
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-09 18:09

Uit mijn (beperkte) check van deze site; ervaringen deelnemers hier etc, ja. Lijkt allemaal OK te zijn.
Op trustpiloot kwam ik wel enkele overduidelijke copy-paste reviews van de webshop tegen (zelfde positieve review over andere telefoon, dus 1 woord anders rest tot op de laatste komma gelijk).

31-12 een Oneplus 13 12/256gb besteld, vooralsnog lijkt het allemaal goed te gaan.

NB: let wel op wat extra kosten voor Paypal en sneller verzenden. Alles duidelijk te zien voor betalen maar je bent wel zo 20-60e verder afhankelijk van hoe je het regelt.

[ Voor 1% gewijzigd door Kolbe op 02-01-2025 08:31 . Reden: Toevoegingen ]

Pagina: 1