Hallo allemaal, voor mijn schoonouders ben ik op zoek naar een subtiele geluidsset ter vervanging van een 5.1 set. Daarvan wordt nu enkel de 2.1 gebruikt "want die kabeltjes naar achteren zijn zo lelijk".
Ik zoek een?
Complete geluidsset voor bij de TV, geen soundbar .
Wat is je budget?
laten we het eerst op max 1000€ houden? minder is beter natuurlijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral om films/series/nieuws te kijken. Rond kerst gaat de muziekfunctie nog wel eens aan, maar voornamelijk op de TV.
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Harman Kardon Surround was zo'n beetje de enige die ik hier op tweakers (en daarbuiten) die ik kon vinden waarbij er Draadloze rears bij zitten. Als ik echter naar de reviews kijk wil ik daar heel graag bij weg blijven.
Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er meer sets die wel 5.1 hebben met bijvoorbeeld draadloze rears?
de voorkeur gaat uit naar compacte speakers, zelf heb ik Jamo 426 zuilen, maar die worden als "veel te lomp" ervaren, zelfs de A25/26 van Boston Acoustics die ik ook heb staan zijn wat groot. Het spreekt dan ook voor zich dat ze niet het beste geluid hoeven, alleen wel beter dan de TV zelf.
Ik zoek een?
Complete geluidsset voor bij de TV, geen soundbar .
Wat is je budget?
laten we het eerst op max 1000€ houden? minder is beter natuurlijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral om films/series/nieuws te kijken. Rond kerst gaat de muziekfunctie nog wel eens aan, maar voornamelijk op de TV.
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Harman Kardon Surround was zo'n beetje de enige die ik hier op tweakers (en daarbuiten) die ik kon vinden waarbij er Draadloze rears bij zitten. Als ik echter naar de reviews kijk wil ik daar heel graag bij weg blijven.
Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er meer sets die wel 5.1 hebben met bijvoorbeeld draadloze rears?
de voorkeur gaat uit naar compacte speakers, zelf heb ik Jamo 426 zuilen, maar die worden als "veel te lomp" ervaren, zelfs de A25/26 van Boston Acoustics die ik ook heb staan zijn wat groot. Het spreekt dan ook voor zich dat ze niet het beste geluid hoeven, alleen wel beter dan de TV zelf.
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger