HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee, t.net stond inderdaad niet op zwart. Helaas.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zolang er niet gepost is, is dat bijzonderder dan het platleggen...?
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Op GoT kon code #1 vervangen worden door die HTML, maar op T.net is geen universele 'down' pagina, alle scripts zouden dus tijdelijk vervangen moeten worden, ik denk dat het te kortbij was om dat te plannen en uit te voeren.
Professioneel Hyves-weigeraar
Kees' cronjob op t.net kreeg een keurige 'permisson denied'
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Bij mij wel overigens, ik denk dat een van de webservers niet mee wilde werken.
Wat ik trouwens pas echt lomp vind is mensen die alsnog posten in de "stilte"
Wat ik trouwens pas echt lomp vind is mensen die alsnog posten in de "stilte"
Bericht hierboven
Floris geeft net antwoord in: [topic=227692]
de ene webserver was ietsje later geloof ik.
http://tweakers.net/~crew/tom/dicht/
Lieten we zien, met dank aan Tom en Kees.
edit:
man, wat zijn jullie snel
man, wat zijn jullie snel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Was een klein technisch probleempje..
Maar voor hen die graag 3 minuten stilte wilden houden was het geen probleem lijkt me, Tweakers.net maakt geen geluid..
Maar voor hen die graag 3 minuten stilte wilden houden was het geen probleem lijkt me, Tweakers.net maakt geen geluid..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Mooi werk hoor, probs op t.net hadden jullie ook niet kunnen verwachten.
20*350ZO45°
Verwijderd
Was indrukwekkend jongens ;Op vrijdag 14 september 2001 12:08 schreef Floris Diemel het volgende:
Bij mij wel overigens, ik denk dat een van de webservers niet mee wilde werken.
Wat ik trouwens pas echt lomp vind is mensen die alsnog posten in de "stilte"![]()
![]()
heel mooie afbeelding ook;
Sober zoals het hoort en ach;
dat er iets mis ging hoort toch ook bij het tweaken..
En Floris, we weten toch dat er een aantal lomperds rondsurft ?
't Is net de échte maatschappij !!
Ik vind dat echt zielig dat je niet ff die 3 minuten stilte kan houden (ik doel nu op die 4 man die het nodig vond om in die 3 minuten hier te posten). Als het niet voor jezelf is doe het dan voor je omgeving (die het wellicht wel belangrijkgenoeg vind om er bij stil te staan).
Met name die post in dat topic over die marokkanen in Ede.. dat vind ik dus niet normaal..
Met name die post in dat topic over die marokkanen in Ede.. dat vind ik dus niet normaal..
Ban die mensenOp vrijdag 14 september 2001 12:08 schreef Floris Diemel het volgende:
Wat ik trouwens pas echt lomp vind is mensen die alsnog posten in de "stilte"![]()
![]()
Ze moeten ze gewoon het land uit zetten
Op vrijdag 14 september 2001 12:23 schreef msturm10 het volgende:
Ik vind dat echt zielig dat je niet ff die 3 minuten stilte kan houden (ik doel nu op die 4 man die het nodig vond om in die 3 minuten hier te posten). Als het niet voor jezelf is doe het dan voor je omgeving (die het wellicht wel belangrijkgenoeg vind om er bij stil te staan).
Pff wat een gezeur....
De mensen "mochten" niet posten maar iedereen ging wel kijken of 't op zwart stond of niet? Da's net zo hypocriet...
De mensen "mochten" niet posten maar iedereen ging wel kijken of 't op zwart stond of niet? Da's net zo hypocriet...
Exact expert nodig?
Het is de reden dat ik de drie minuten stilte ook onzinnig vond. Het gaat niet om je mond houden, zelfs niet om stilte, het gaat om waar je gedachten zitten. Zelfs de grootste voorstanders zaten met hun gedachten bij: 'even plaatje kijken' en dus heeft zelfs voor hen de drie minuten stilte haar doel niet bereikt. Je gedachten en stilte hebben hun eigen moment, ongeacht stilte van de omgeving.CrazyD_at_work schreef
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Pagina: 1