Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperMga
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 26-04 16:26
Voor een kleine werkruimte (3,5 x 2,5) ben ik op zoek naar een stereo hifi set.
In eerste instantie gekeken naar een complete stereo set: Kenwood s9500s-b set (349,-).

Klinkt niet slecht, maar nu aan het kijken of als ik wat meer besteed, een kwalitatieve betere hifi set kan samenstellen.
Ik zat te denken aan de volgende configuratie:
1. Wiim Ultra (399,-),
2. Fosi audio V3 (72,-)
3. speakers (Argon audio Forus 4 of Forus 5, deze beluistered icm denon rcd-n12)
Wat zouden goede alternatieve speakers zijn die passen bij deze configuratie ?

Ik sta ook open van ander suggesties voor een hifi (streaming met ondersteuning voor tidal en internet radio) set tot ongeveer 750 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ik zou dan eerder de WiiM Amp nemen. de Fosi heb je niet nodig. En wat meer uitgeven voor de speakers. Zoals Monitor Audio Bronze of Dynaudio Emit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperMga
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 26-04 16:26
De opties die ik nu voor ogen heb zijn de volgende:
1) Wiim Ultra + Fosi Audio V3 + Argon Audio V3 = 399,- + 72,- + 258,- = 729,-
2) Wiim amp + Monitor Audio Bronze 50 = 369,- + 399,- = 768,-
3) KEF LSX II LT = 685,-
4) 2 x sonos era 100 = 378,-

Volgens een test was het geluid van de KEF LSX II beter als de winamp, dus heb ik deze ook toegevoegd aan mijn lijst om eens naar te luisteren. Verder ben ik benieuwd hoe 2 sonos era 100's in stereo klinken (heb momenteel 1 sonos one, en vind hem wat tegen vallen, ik vind met name de bas wat minder (dof / dreunerig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aankoopadvies dus verplaatst naar het juiste subforum.

@SuperMga Als je aankoopadvies wilt moet je het volgende format invullen:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Denk dan aan specifiek gebruik; de grootte van je ruimte; wat je er allemaal op aan wilt sluiten; etc. Dan vertel je wat je zelf al gevonden hebt en waarom je daar nog hulp bij nodig hebt. Alleen zeggen 'ik zag dit, is dit goed en wat is beter' voldoet helaas niet.

Nu is je topic veel te summier en daarom gaat het op slot. Je kunt mij DM'en ter heropening waarna je je topicstart aanvult. Of als alternatief zelf een beter topic openen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.