Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iguess
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-04 20:53
Goedemiddag,

Met de zoekfunctie niks gevonden...

Maar toch wel nieuwsgierig naar wat de ervaringen met delen op bijvoorbeeld sharesub, spliiit etc.. zijn?

Neem gemakshalve aan dat er hier wel mensen gebruiken van maken, zowel in het aan bieden hetzij afnemen van een account van bijvoorbeeld Netflix, videoland, spotify....etc

Dus vertel, werkt dit goed of zou je het afraden?

[ Voor 5% gewijzigd door iguess op 20-12-2024 13:48 . Reden: Discussie breder maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Abonnementen delen is veelal tegen de algemene voorwaarden van de aanbieder van de dienst. Ik ga er dan ook gemakshalve vanuit dat dit een illegale dienst is. En dat soort zaken bespreken is tegen de policy van GoT.

En dus kom je hem vermoedelijk ook niet tegen bij de search ;)
(Al kan dat ook aan de search zelf liggen. *Kuch* :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iguess
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-04 20:53
Dat is dus het lastige...illegaal of niet? Aanbieder is in Frankrijk gevestigd en gewoon een legitiem bedrijf.

En als ik bij bijvoorbeeld videoland kijk "https://hulp.videoland.com/article/kan-ik-met-meerdere-mensen-een-account-delen" dan zou het voor deze specifieke dienst legaal zijn, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09:43
iguess schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:20:
Dat is dus het lastige...illegaal of niet? Aanbieder is in Frankrijk gevestigd en gewoon een legitiem bedrijf.

En als ik bij bijvoorbeeld videoland kijk "https://hulp.videoland.com/article/kan-ik-met-meerdere-mensen-een-account-delen" dan zou het voor deze specifieke dienst legaal zijn, of mis ik iets?
Fout. Videoland abonnementsvoorwaarden artikel 2 sectie 2.4

"Je RTL Account en het bijbehorende wachtwoord wordt alleen voor persoonlijk, niet commercieel gebruik toegekend. Het wachtwoord dient vertrouwelijk te worden gehouden en mag niet worden gedeeld met personen buiten je huishouden. Onder ‘huishouden’ wordt verstaan alle apparaten die zijn gekoppeld aan je primaire woning en die worden gebruikt door personen die daar wonen."

Er is mij geen enkele streamingdienst bekend waarbij het wel officieel is toegestaan dus de diensten die dit aanbieden zullen ook altijd met de tijd opgedoekt worden.

om de discussiewaarde te behouden (want die is er wel, vind ik) zou ik de link uit je topicstart verwijderen.

[ Voor 14% gewijzigd door XelaRetak op 20-12-2024 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-05 22:30
Wat denk je zelf. Dit is natuurlijk niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

iguess schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:20:

Op hun FAQ zeggen ze dat het legaal is. Dat is ongetwijfeld op basis van de Franse jurisprudentie dan, en ze zeggen er niet bij welke dat dan precies is. Sure :P

Hardstikke leuk, maar als jij je subscription van iets deelt ben je gewoon tegen de voorwaarden van de aanbieder bezig. En neem jij als individueel het risico als er stappen worden ondernomen tegen je wegens delen van je abo - hen treft geen blaam.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:04

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat mag dus niet en daarom gaat het topic op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.