Ik zoek een?
Subwoofer voor op mijn bureau.
Die zou gekoppeld worden aan een Wiim Amp Pro met Bowers & Wilkins AM-1 luidsprekers (die had ik een paar jaar geleden aangeschaft door aanraden van een hifi zaak voor geluid in de eetkamer en niet meer ingebruik... de grote chef vond deze niet passen in in interieur)
Wat is je budget?
Dacht iets rond de 1000 euro max (mag iets meer zijn als het de moeite is)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bijna uitsluitend muziek te beluisteren via mijn MacBook Pro ( ofwel optische uitgang van Caldigit TS3 Dock of USB-C naar RCA)
Ik heb wel eens momenten dat ik serieus wil doorspelen met veel bass.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had al hiervoor een actieve speakerset geprobeerd met een Kef Kube 8 maar vond die subwoofer maar een heel kleine toevoeging aan het geluid. Wou veel meer bass dan wat deze kon produceren, ook vond ik het omslachtig om geen volume knop te hebben voor het regelen van het geluid, vandaar de keuze voor een Wiim Amp Pro
Mijn voorkeur tot nu toe:
Ik heb al heel veel reviews bekeken en ook het grote subwoofer topic op het forum maar hoe meer ik lees hoe duurder mijn voorkeur wordt :-)...Heb ook redelijk weinig kennis betreffende hifi
Wat ik tot nu op mijn lijstje heb:
SVS SB-1000 Pro
De volgende ook maar die zijn al een stuk duurder:
SVS 3000 Micro
Kef KC62
Welke vragen heb je hier nog over?
k zou met de subwoofer de Wiim Amp willen ontlasten (deze is redelijk beperkt in power) zodat de versterker meer over heeft voor de luidsprekers
Ik wil ook wel geen overkill en teveel betalen indien onnodig
Iemand goed advies voor mij?
Subwoofer voor op mijn bureau.
Die zou gekoppeld worden aan een Wiim Amp Pro met Bowers & Wilkins AM-1 luidsprekers (die had ik een paar jaar geleden aangeschaft door aanraden van een hifi zaak voor geluid in de eetkamer en niet meer ingebruik... de grote chef vond deze niet passen in in interieur)
Wat is je budget?
Dacht iets rond de 1000 euro max (mag iets meer zijn als het de moeite is)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bijna uitsluitend muziek te beluisteren via mijn MacBook Pro ( ofwel optische uitgang van Caldigit TS3 Dock of USB-C naar RCA)
Ik heb wel eens momenten dat ik serieus wil doorspelen met veel bass.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had al hiervoor een actieve speakerset geprobeerd met een Kef Kube 8 maar vond die subwoofer maar een heel kleine toevoeging aan het geluid. Wou veel meer bass dan wat deze kon produceren, ook vond ik het omslachtig om geen volume knop te hebben voor het regelen van het geluid, vandaar de keuze voor een Wiim Amp Pro
Mijn voorkeur tot nu toe:
Ik heb al heel veel reviews bekeken en ook het grote subwoofer topic op het forum maar hoe meer ik lees hoe duurder mijn voorkeur wordt :-)...Heb ook redelijk weinig kennis betreffende hifi
Wat ik tot nu op mijn lijstje heb:
SVS SB-1000 Pro
De volgende ook maar die zijn al een stuk duurder:
SVS 3000 Micro
Kef KC62
Welke vragen heb je hier nog over?
k zou met de subwoofer de Wiim Amp willen ontlasten (deze is redelijk beperkt in power) zodat de versterker meer over heeft voor de luidsprekers
Ik wil ook wel geen overkill en teveel betalen indien onnodig
Iemand goed advies voor mij?