• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-04 22:32
Beste tweakers,

Mijn Be quiet Straight power 11 850w heeft een 3.0 certificering, terwijl ik overal lees dat 3.1 goed is voor de nieuwe videokaarten, kan ik mijn Straight power 11 blijven gebruiken zodra ik een 5080 videokaart heb of moet ik upgraden naar een Straight power 12?

Bedankt alvast!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:26

Umbrah

The Incredible MapMan

We weten niks over de 5080. Gaat hij 12vhpwr 450 eisen of 600? Wacht tot CES met vastleggen van voeding, en tot de reviews uit zijn (+ paar weken voor early adopter bugs en drivers) met de kaart.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:46
Hoe kom je erbij dat een Straight Power 11 de ATX3.0 cert heeft? Die heeft ATX2.nogwat. Daarnaast is het vermogen van de 12v rails belachelijk laag zodat er problemen voordoen als de PCIe kabels niet netjes over de 12v rails verdeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-04 22:32
Oh je hebt helemaal gelijk ik nam dat aan, mijn excuses. Kijk daarom zit ik zo graag op dit forum:). We hebben het er volgende maand nog een keer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.

Dit topic is gesloten.