Bedframes gezocht: Stil, stabiel en stevig—ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• omriooo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-05 23:27
Hoi allemaal, TEMPUR Arc-bed of TEMPUR Form-boxspring eigenaren (als die hier zijn)! 😊

Kunnen jullie jullie ervaringen delen over de stabiliteit en constructiekwaliteit van deze bedframes? Dit is namelijk erg belangrijk voor mij. Ik heb al flink geïnvesteerd in gerenommeerde merken, maar helaas waren de frames teleurstellend. Zijn deze bedframes stil, of maken ze krakende of piepende geluiden?

Ik waardeer alle gedachten, adviezen en suggesties voor merken en modellen die jullie kunnen delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9unQFbm7nSway01Rl5oNkrtGWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nJn5ExBN0jpKjWDSr69rDMeK.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:47
Als je het hebt over kwaliteit, stabiliteit rn weinig geluid, dan moet ik gelijk aan Viking denken. Ik heb hier ook twee boxsprings van staan en ik heb in jaren niet zo lang zo lekker geslapen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Je bedoelt voor de seks wat de kids niet mogen horen zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omriooo
We hebben geen kinderen, en mijn zorg is praktisch. Ik ben een grote kerel (100kg+, 195cm+), en ik hou gewoon niet van een bed dat kraakt of piept. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 22:01

TeeDee

CQB 241

Het zou wel handig zijn als je een lijstje hebt van de gerenommeerde merken waar je al in geinvesteerd hebt. Scheelt een hoop "heb ik al getest, werkt niet" reacties.

Je kan toch gewoon naar een leverancier van 1 van de genoemde constructies en dan zelf het bedframe checken?

Je zal hier 10000 meningen krijgen wat allemaal subjectief is... lijkt mij.

[ Voor 3% gewijzigd door TeeDee op 20-12-2024 21:34 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Orangelights23 je mag wel iets meer informatie geven over wat je al geprobeerd hebt. De kans dat je iemand hier vind die beide Tempur bedden die je linkt heeft is nihil, daarnaast maakt het merk geen bedden maar matrassen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsbad
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-05 22:55
Ik hou zelf van kwaliteit, dus toen ik op een gegeven moment op zoek was naar een bed heb ik er maar zelf een gemaakt van stalen kokers van 50x50mm van 3mm dik. Vervolgens heb ik het matzwart laten poedercoaten. Zit aan elkaar met 8 M10 bouten.

Misschien wat onconventioneel, maar er zijn zat bedrijven die dat kunnen, vast ook wel bij jou in de buurt. Ik was met zo'n 300 euro klaar, dus maak er 500 van als je het laat doen door iemand. Het gaat in elk geval een leven lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omriooo
Je hebt helemaal gelijk. een lijst met merken die ik al heb getest, zou helpen om dubbele suggesties te vermijden. Ik heb opties van Auping en Pullman geprobeerd, maar helaas voldeden die niet aan mijn verwachtingen.
Direct bij een leverancier checken is een goed idee, maar het is lastig om een goed oordeel te vormen zonder het product langere tijd te gebruiken. Een bedframe kan in de showroom stevig lijken, maar uiteindelijk minder stabiel of krakend worden bij regelmatig gebruik. Daarom waardeer ik persoonlijke ervaringen van anderen, ook al zijn die subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 22:01

TeeDee

CQB 241

Ik begrijp dit topic niet...

Als jij, op basis van een mening van iemand anders, een bed/constructie aanschaft, die na (laten we zeggen) 1 jaar wederom gaat piepen of kraken heb je toch nog steeds hetzelfde probleem?

Zoiets kan aan van alles liggen. Slechte constructie, rotte afwerking, etc etc.

Ik bespeur dat het ook aan een scheef laminaat deel kan liggen, als zelfs maar het geringste of minste al ellende op kan leveren...
[/sarcasm]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie2488
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-01 11:19
ikea :)

bedframe van amper 300 euro, los matras erop van goede kwaliteit. Hier een nog grotere kerel van 140kg+ geen problemen alleen wel zorgen dat die niet tegen de muur staat want dan horen de buren het bonken nog :+
Pagina: 1