Melding linkt naar foute topic

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:59
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Meldingvenster in header

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Klik op melding

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Gaan naar het juiste topic

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnBeeulGgCJTF_frX2N5sW7SPeE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pM8VuPTw1dGFBcSK4tBGguyy.png?f=user_large
Doorklikken linkt naar:
Zinloos1 in "Discussie over & Ervaringen met bunq"

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Opera op Windows 11

Ik volg het Polestar 2 topic in mobiliteit, hier krijg ik meldingen van als er wat gepost wordt. Als ik nu echter doorklik word ik naar een fout topic gelinkt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien had Zinloos1 per ongeluk in het verkeerde topic gepost, en heeft een mod de post verplaatst. We hebben geen mechanisme technisch om reeds verstuurde notificaties aan te passen. Geen bug maar een beperking van het systeem wat gezien de frequentie van voorkomen het niet waard is om wel te faciliteren aangezien het daarmee behoorlijk complex zou worden.

Een volgende notificatie zal weer naar het juiste topic leiden :)

Intentionally left blank

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:59
crisp schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:07:
Zo te zien had Zinloos1 per ongeluk in het verkeerde topic gepost, en heeft een mod de post verplaatst. We hebben geen mechanisme technisch om reeds verstuurde notificaties aan te passen. Geen bug maar een beperking van het systeem wat gezien de frequentie van voorkomen het niet waard is om wel te faciliteren aangezien het daarmee behoorlijk complex zou worden.

Een volgende notificatie zal weer naar het juiste topic leiden :)
Ooh dat is duidelijk, bedankt!
Wel grappig dat het zo doorlinkt, ik was even aan het lezen en snapte er geen bal meer van.

Dit topic is gesloten.