boek onder de man brengen

Pagina: 1
Acties:

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 02:22

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

Topicstarter
Ik heb een boek geschreven over alles wat met natuurkunde te maken heeft, volgens mijn eigen methodes.
Ik zou graag een gedeelte op gathering of tweakers willen plaatsen natuurkijk in het forum wetenschap en levensbeschouwing. Het hoofdstuk gaat over zwarte gaten en is 15 bladzijdes groot inclusief zelfgemaakte plaatjes> de letters zijn lettergroote tien alle pagian's zijn a4 formaat.

8 )

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 11:40 schreef hetisik het volgende:
Ik heb een boek geschreven over alles wat met natuurkunde te maken heeft, volgens mijn eigen methodes.
Ik zou graag een gedeelte op gathering of tweakers willen plaatsen natuurkijk in het forum wetenschap en levensbeschouwing. Het hoofdstuk gaat over zwarte gaten en is 15 bladzijdes groot inclusief zelfgemaakte plaatjes> de letters zijn lettergroote tien alle pagian's zijn a4 formaat.
POSTEN!!

edit:
ow ja, dat wou je vragen zeker?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je brengt iets 'aan' de man :P

Maar wat wil je ongeveer? Gewoon dat mensen er naar kijken en het van commentaar voorzien of gewoon ter discussie stellen oid?

edit:
Ik denk trouwens dat het prima is hoor maar ik ben geen GC mod :P

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op vrijdag 14 september 2001 11:40 schreef hetisik het volgende:
Volgens mij moet je alleen uitkijken dat je jezelf niet aanklaagt vanwege copyright, maar verder kan dit toch geen probleem zijn?

• hetisik

hetisik

Topicstarter
Dat wou ik vragen ja, maar aangezien alles op a4 formaat is enzo, en dat van tweaskers post forums niet, gaat alles doorelkaar zitten en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe kan ik dat voorkomen?
Ik heb er overigens ook al het hele copyrightgedoe erbij geplakt enzo.

8 )

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

misschien een link waar je het documentje kan downloaden en bekijken :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• hetisik

hetisik

Topicstarter
Ik denk dat dat moeilijk zal gaan, ik weet ook niet hoe!!

8 )

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als je me icqt, wil ik hem wel ff naar mn webspace uploaden voor je

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1