FD: Bunq spoort klant achter anoniem Wikipedia-acount na…

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Artikel: nieuws: FD: Bunq spoort klant achter anoniem Wikipedia-acount na delen kritie...
Auteur: @EvelineM
FD: Bunq spoort klant achter anoniem Wikipedia-acount na delen kritiek
Mist het woord "op" hier ergens?

• EvelineM
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16-07 11:26

EvelineM

Nieuwsredacteur
Dat klopt! Dank voor het melden, ik pas het even aan.

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:56
@EvelineM
Fijn dat er een reactie van Bunq is toegevoegd, maar ze proberen er wel sluw onderuit te praten, zeg. Is het mogelijk voor Tweakers om vervolgvragen te stellen?
Het gaat om de beschuldiging dat het Wikipedia-account van Buckmann gekoppeld werd aan de bankrekening (...)
Niet aan specifiek de bankrekening, wel aan andere klantgegevens?
(...) en de suggestie dat Bunq zijn eigen Wikipedia-pagina aangepast zou hebben om negatieve passages te verwijderen.
Bunq heeft dat wellicht niet "zelf" gedaan, maar de edits van Wikipedia-gebruiker Pridemanty doen toch vermoeden dat deze persoon op zijn minst belangen heeft bij het succes van Bunq. Ontkent Bunq ook elke connectie met deze gebruiker?

• EvelineM

EvelineM

Nieuwsredacteur
Hoi Thomas,

Ik heb zelf al diverse diepgaandere vragen gesteld, maar ze willen er helaas niet echt op in gaan. Ik kreeg een korte reactie terug, die staat er nu in. Dus ik ben bang dat we het hierbij moeten laten.

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:56
EvelineM schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:38:
Hoi Thomas,

Ik heb zelf al diverse diepgaandere vragen gesteld, maar ze willen er helaas niet echt op in gaan. Ik kreeg een korte reactie terug, die staat er nu in. Dus ik ben bang dat we het hierbij moeten laten.
Jammer, maar wel te verwachten, gezien ze tegenover het FD ook niet op vragen wilden ingaan.

• EvelineM

EvelineM

Nieuwsredacteur
Zeker jammer, ik had ook graag meer antwoorden gezien!
Pagina: 1