Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
niemand
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Als je genoeg vrije IRQ's hebt kun je beter helemaal geen IRQ's laten delen. Daar kunnen enkel conflicten van komen.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Goede mededeling voor je; Voodoo 1/2 kaarten gebruiken geen IRQ's dus deze kan je het beste in een pci-slot zetten dat geshared wordt. Mocht het toch problemen geven gewoon wat variaties proberen. Er zijn met drie kaartjes toch niet zoveel variaties mogelijk.
Zorg er gewoon altijd voor dat je bepaalde kaartjes die hetzelfde soort dingen doen (dus bijv. 2 netwerkkaarten) niet in een geshared IRQ doen, dat gaat geheid probs opleveren
Is niet mogelijk denk ik, het moederbord deelt gewoon een IRQ voor die twee sloten, heb ik met m'n Asus P3B-F ook.Op vrijdag 14 september 2001 17:20 schreef Tyrian het volgende:
Als je genoeg vrije IRQ's hebt kun je beter helemaal geen IRQ's laten delen. Daar kunnen enkel conflicten van komen.
Een VooDoo-1 gebruikt geen interupt en ik denk dat een VooDoo-2 dat ook niet gebruikt.
Welke aanvullig geef jou post ten opzochte van de mijne ?Op vrijdag 14 september 2001 17:48 schreef Sinclair het volgende:
Een VooDoo-1 gebruikt geen interupt en ik denk dat een VooDoo-2 dat ook niet gebruikt.

Op vrijdag 14 september 2001 17:23 schreef PROnline het volgende:
Goede mededeling voor je; Voodoo 1/2 kaarten gebruiken geen IRQ's dus deze kan je het beste in een pci-slot zetten dat geshared wordt. Mocht het toch problemen geven gewoon wat variaties proberen. Er zijn met drie kaartjes toch niet zoveel variaties mogelijk.
Pagina: 1