Hallo allemaal,
Ik zou graag weer een nieuwe game-pc willen hebben. Ben er jaren uitgeweest en daarom graag advies over de hardware samenstelling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is voornamelijk voor gamen. Daarnaast wat Youtuben/Internetten. Wordt niet zakelijk gebruikt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs rondt de 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een LG Ultragear 27GP850 monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede, redelijk stille, videokaart voor/tijdens het gamen. Een moederbord met optische geluidsingang voor mijn speakers.
Processor uitvoering: AMD Ryzen 7 9700X Boxed
Mobo uitvoering: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
GPU uitvoering: MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E1 12G OC
Behuizing uitvoering: Fractal Design Define 7 Compact Zwart
Processorkoeler uitvoering: be quiet! Pure Rock 2 Zilver
Intern geheugen uitvoering: Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32
Voeding uitvoering: be quiet! Straight Power 11 Platinum 750W
SSD uitvoering: Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Was altijd Intel, maar begrijp dat AMD nu ruim voor ligt kwa prijs/prestatie. Ik blijf het liefst wel bij MSI en Nvidia voor GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller de machine, hoe beter als ik aan het gamen ben. Ik speel voornamelijk Total War Warhammer en Elden Ring, deze moeten soepel op de hoogste graphics speelbaar zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ook niet in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Advies of de componenten die ik uitgezocht heb goed bij elkaar passen zodat er geen bottlenecks voorkomen.
Dank
Ik zou graag weer een nieuwe game-pc willen hebben. Ben er jaren uitgeweest en daarom graag advies over de hardware samenstelling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is voornamelijk voor gamen. Daarnaast wat Youtuben/Internetten. Wordt niet zakelijk gebruikt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs rondt de 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een LG Ultragear 27GP850 monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede, redelijk stille, videokaart voor/tijdens het gamen. Een moederbord met optische geluidsingang voor mijn speakers.
Processor uitvoering: AMD Ryzen 7 9700X Boxed
Mobo uitvoering: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
GPU uitvoering: MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E1 12G OC
Behuizing uitvoering: Fractal Design Define 7 Compact Zwart
Processorkoeler uitvoering: be quiet! Pure Rock 2 Zilver
Intern geheugen uitvoering: Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32
Voeding uitvoering: be quiet! Straight Power 11 Platinum 750W
SSD uitvoering: Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Was altijd Intel, maar begrijp dat AMD nu ruim voor ligt kwa prijs/prestatie. Ik blijf het liefst wel bij MSI en Nvidia voor GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller de machine, hoe beter als ik aan het gamen ben. Ik speel voornamelijk Total War Warhammer en Elden Ring, deze moeten soepel op de hoogste graphics speelbaar zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ook niet in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Advies of de componenten die ik uitgezocht heb goed bij elkaar passen zodat er geen bottlenecks voorkomen.
Dank