jetways mainboards

Pagina: 1
Acties:

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
wie heeft hier ervaring mee en wil dit ff delen met mij.
Ben dus opzoek naar een socket a board met vga onboard, elcheapo dus.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

heb wel ervaring met de Pentium 1 borden van deze firma. Heeft me toendertijd (1996?) maanden geduurd om uit te vinden wat voor merk mijn moederbord had, stond er niet op geprint en niet in het boekje... toen ik eindelijk internet had ging het beter... :)
maar goed, het zijn gewoon goedkope moederborden waarvan de ondersteuning via de website altijd best redelijk geweest is. Draaiden altijd zeer stabiel (met intel chipset) en snel bij mij ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ik heb met een vriend de jetway mobo gekocht op de beurs. met de 266 chipset.. Tot zover ik weet werkt ie gewoon goed, geen problemen mee, alleen je meot neit vergeten de via driver s te installeren :P (wat hij wel vergat) en verder nog is gewoon een hele goeie koeling erop zetten! :D want dat is wel nodig!!!!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb nu een oude Jetway staan voor een P1. Loopt in ieder geval probleemloos.

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik heb 10 jetway mobo`s gekocht voor de At kastjes voor een socket 7 amdk6 500Mhz zeer goedkoop en gewoon stabiel en snel...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wij hebben de laatste tijd heel wat 830cn ultra's verkocht. met sis 730 (meen ik ) sdr chipset. uitermate tevreden over. je hoeft niks in te stellen in het bios ze draaien gewoon in 1 keer stabiel. hierop zit geen agp slot dit vind ik wel een nadeel.

er is echter nog een versie van dit bord, ik meen de 830cf, die heeft ook een agp slot en ook nog eens netwerk onboard. het kan zijn dat deze slechts 100 MHz bus is, dit weet ik niet. in ieder geval ff goed kijken welke je koopt.

het is in ieder geval voor een spotprijs een stabiel en snel systeem.

zelf heb ik btw nog een old skool 663as versie 1, na wat bios updates en tweaks draait die helemaal geweldig met een athlon 800 er in.

Verwijderd

Welliswaar geen Socket A , maar heb goede ervaring met 2 verschillende Jetway socket 370 mobo's. Ze zijn alleen niet zo van de snelle, stabiliteit geen probleem ondanks dat beide voorzien zijn van VIA Apollo Pro chipset.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik heb dus ook een paar van die bordjes gehad en ik heb dus aardig gezeik gehad met die dingen -> Deels eigen fouten (lees domme fouten) en deels problemen die gewoon bij het bord horen.

Enne toen ik die bordjes gebruikte was er geen fatsoenlijke update van het bios o.i.d te vinden :( dus vandaar dat ik zulke "no name" bordjes nog weiger hier in een pc kast in huis te hebben.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jetway heeft tegenwoordig zeer regelmatig een nieuw bios op hun site staan.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Werkt goed, het zijn knappe standaard bordjes.

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Goed, voor de prijs. Niet supersnel ofzo, niet heel veel functies, maar wel stabiel enzo. Gewoon goede standaard bordjes. :)
Pagina: 1