Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 21:45
Hier een ennatuurlijk stadswarmte. Sinds een paar maanden is onze heet water aan de koude kant, douchen gaat nog, maar het water wordt niet veel warmer dan 39 graden als je de kraan langer laqt lopen. Dit is bij verschillende kranen in huis.
De verwarming werkt wel normaal. De ingangstemperatuur is 70 graden.

Waar zo ik kunnen beginnen met debuggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Als de afleverset gehuurd wordt van ennatuurlijk zou ik beginnen met hun te bellen. Daar kun je zelf niet zoveel mee en je betaalt ervoor.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Theswitch
Morgen eens bellen.

• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 07:45
Wellicht iets met de thermostaat van de warmtewisselaar. Bij huurset inderdaad even contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Vandaag de monteur langsgeweest. Het filter richting de warmtewisselaar zat vol. Eruit halen, schoonborstelen en klaar. Hij was binnen 15 min weer er vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58
Dat gebeurt afhankelijk van waar je zit best wel vaak. Een andere is dat de vervuiling of het probleem in het onderstation zit (zegmaar 'de wijkkast'). Je merkt dan bv dat je verwarming gewoon niet heet wordt (naast dus lauw tapwater/douchewater). De inkomende temperatuur in je huis is dan gewoon te laag.

Dus voor de volgende keer: altijd bellen, ook als je denkt, ik wacht het wel ff af. Als namelijk niemand belt dan wordt er bv nooit naar dat onderstation gekeken. Been there done that :+

UNOX: The worst operating system

Pagina: 1