Is er hier op Tweakers, op het forum ook een plek waar je vragen kunt stellen betreffende programmeren?
Zo nee, waarom niet?
Zo ja, waar kan ik dat vinden hier?
Zo nee, waarom niet?
Zo ja, waar kan ik dat vinden hier?
Stomp niet af, blijf slijpen
Voordat je een topic opent voor je vraag: ga eerst eens goed zoeken op het internet. Grote kans dat het gewoon te vinden is wat je zoekt. Of vraag het eens ChatGPT. Reden van deze suggestie: ik zie dat je erg veel topics opent en vaak met zeer weinig eigen onderzoek vooraf.N00bieW1 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:23:
Ik had al zitten kijken in Softwareontwikkeling, maar wist niet zeker of ik daar mijn vraag ook in kwijt kan.
Is het misschien een idee om subs te maken met betrekking tot Java, Python, C++ etc?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Waarom? Het is niet zo druk in dat deel van het forum dat het nut heeft.N00bieW1 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:23:
Ik had al zitten kijken in Softwareontwikkeling, maar wist niet zeker of ik daar mijn vraag ook in kwijt kan.
Is het misschien een idee om subs te maken met betrekking tot Java, Python, C++ etc?
Ik heb ik 2024 welgeteld 4 topics geopend. Zit je iets dwars ofzo? Manager die je iets te veel in je nek hijgt om nog iets af te krijgen voor kerst? In dat geval kun je beter doorwerken dan hier te reageren.Cass Casey schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:26:
[...]
Voordat je een topic opent voor je vraag: ga eerst eens goed zoeken op het internet. Grote kans dat het gewoon te vinden is wat je zoekt. Of vraag het eens ChatGPT. Reden van deze suggestie: ik zie dat je erg veel topics opent en vaak met zeer weinig eigen onderzoek vooraf.
Sowieso: de kunst van programmeren ligt voor een groot deel in het goed kunnen zoeken op het web.
wat is dit voor ad hominem reactie? Ik snapte zijn opmerking wel, tot ik zag dat veel van je topics 10+ jaar oud zijn. Iets beter zoeken had je ook de link naar het softwareontwikkeling-forum opgeleverd.N00bieW1 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:03:
[...]
Ik heb ik 2024 welgeteld 4 topics geopend. Zit je iets dwars ofzo? Manager die je iets te veel in je nek hijgt om nog iets af te krijgen voor kerst? In dat geval kun je beter doorwerken dan hier te reageren.
Ik vind het nogal een rare reactie van je.
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq