Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
review: Tweakers Community Awards 2024
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als ik naar bovenstaande link ga op iOS, met Chrome als browser, donker thema en niet ingelogd zijnde krijg ik de tabellen zo te zien.
:strip_exif()/f/image/753tEpmEGnkRWchPqnhCiMyr.jpg?f=fotoalbum_large)
Vermoed dat dit de licht thema variant is aangezien er nogal een contrast probleem is met de labels van de balken.
Soms als ik de pagina vernieuw krijg ik dit
:strip_exif()/f/image/0Ncw8S17I7qATgaeIymdz6No.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarbij als ik scroll de andere grafieken een miliseconde flikkeren en de bovenste kleurstelling laten zien, waarna ze dan dus die andere slecht leesbare kleurstelling tonen.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik gok dat ik dus die zwarte achtergrond en zalmkleurige balken kleurstelling hoor te krijgen bij het donkere thema.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
iOS, Chrome
review: Tweakers Community Awards 2024
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als ik naar bovenstaande link ga op iOS, met Chrome als browser, donker thema en niet ingelogd zijnde krijg ik de tabellen zo te zien.
:strip_exif()/f/image/753tEpmEGnkRWchPqnhCiMyr.jpg?f=fotoalbum_large)
Vermoed dat dit de licht thema variant is aangezien er nogal een contrast probleem is met de labels van de balken.
Soms als ik de pagina vernieuw krijg ik dit
:strip_exif()/f/image/0Ncw8S17I7qATgaeIymdz6No.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarbij als ik scroll de andere grafieken een miliseconde flikkeren en de bovenste kleurstelling laten zien, waarna ze dan dus die andere slecht leesbare kleurstelling tonen.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik gok dat ik dus die zwarte achtergrond en zalmkleurige balken kleurstelling hoor te krijgen bij het donkere thema.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
iOS, Chrome