Tweakers Community Awards 2024

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 16:59
Artikel: review: Tweakers Community Awards 2024
Auteur: @Moonsugar

Leuk initiatief, maar... het voelde voor mij wel wat karig.
Iets meer tekst er omheen, waarom heeft iemand de meeste karmabadges, waarin blinken de beste antwoorden uit, waarom heeft iemand zulke goed gewaardeerde forumposts? Nu voelt het als een inleiding die geschreven is gevolgd door een database-dump van wat grafiekjes.

Maar op z'n minst had de boel van linkjes voorzien kunnen worden. Wil ik weten waar @Linksquest in uitblinkt met z'n karma-badges, moet ik zelf het profiel opzoeken. De usernames hadden best meteen linkjes kunnen zijn. Is dat achteraf nog te doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-05 11:25

Moonsugar

Communitymanager
Dank voor je feedback! Dit was de eerste keer dat ik deze awards zelf heb opgezet via een artikel sinds de reguliere awards zijn gestopt, dus het is iets nieuws wat we doen en over tijd de tofste vorm willen geven. Ik ben het met je eens, zie zeker nog verbeterpunten en ga er volgend jaar aan werken om het nog wat uitgebreider te maken. Wat betreft het linken van de namen: ik zal checken of dat mogelijk is (aangezien de datavisualisatie met Datawrapper is gemaakt).

[ Voor 5% gewijzigd door Moonsugar op 18-12-2024 14:04 ]

Has wares if you have coin 💰

• salipander
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 10:38
Wordt er nog contact opgenomen met de winnaars over het versturen van de awards? Anders gaat het zo over de kerst heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salipander
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 10:38
salipander schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:27:
Wordt er nog contact opgenomen met de winnaars over het versturen van de awards? Anders gaat het zo over de kerst heen...
Blijkbaar is men gewoon op vakantie gegaan. Beetje jammer om niet even wat te melden aan de winnaars over wat ze verder mogen verwachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:36

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik zie nu pas je bericht, ik had inderdaad gezien dat Moonsuger met vakantie is sinds vrijdag. Word denk ik na de feestdagen, maar geen nood je gaat hem krijgen ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.